Napsat recenzi

Hrůza

Recenze hotelu Fanar Hotel & Residences ***** (Omán - Dafár (Dhofar) - Salála (Salalah))

Hodnocení:
průměrně: 4,1/5
Vloženo:
Pobyt: duben 2022
Přečteno: 724x
Recenze se líbila: 159 čtenářům
Fotografie: 1
Videa: 0
Komentáře: 0

19.4.2022

Byla jsem na tomto místě v roce 2019 a bohužel jsem hodně zklamaná tím jak se to zde změnilo k horšímu. Na pokoji rezavá konvice na vodu , papírové kelímky na zalití kávy, v koupelně polystyrenové kelímky..

Kola k zapůjčení všechna zamčená.. Pití se bralo ve špinavé bedně s ledem a byl pěkně omezený výběr,coca cola pouze light na jinou asi nemáme nárok v pětihvězdičkovém hotelu, co je úplně nejhorší je to celý den na slunci.

Balená voda vůbec a káva pouze u hlavní budovy...což je poměrně daleko od pláže..

All inklusive pouze snídaně,oběd a večeře a mezi tím jste hladoví... Lehátka a plaž neudržovaná, kolikrát se štíte si na to lehnout.

Všichni s kým jsme mluvili měli střevní potíže, někteří museli i na kapačku..

Takže za nás už nikdy víc , byla jsem ráda že ten týden skončil , měla to být odpočinková dovolená ale byla to noční můra . Nechápu jak si tohle v dnešní době může někdo dovolit doporučit ta úžasné..

Ubytování  průměrně (4,2/5)

Az na rozvrzanou a tvrdou pristylku ok

Strava a stravování  průměrně (4/5)

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (4/5)

Služby hrůza

Pláž a moře  průměrně (4,2/5)

More ok pláž horší

Okolí hotelu  průměrně (3,8/5)

Ok

Celkový dojem  průměrně (4,1/5)

Už nikdy víc

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 29
z 39 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Dafár (Dhofar) - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání