Jarní prázdniny-hotel Fanar
Recenze hotelu Fanar Hotel & Residences ***** (Omán - Dafár (Dhofar) - Salála (Salalah))
Hodnocení: |
průměrně:
4/5
|
Autor: |
Katka a Pavel |
Vloženo: |
18. 2. 2019 |
Pobyt: |
únor 2019 |
Přečteno: |
547x |
Recenze se líbila: |
439
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
OK
Ubytování
průměrně
(4,2/5)
nad hlavním vchodem, hluk od autobusů navážející klienty, jinak 5*
Strava a stravování
průměrně
(4/5)
pokud si nezamluvíte večeře v restauracích "À la carte" hned na začátku dovolené, (většinou 60 osob), tak se na vás nedostane ... :(
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(4/5)
vstřícnost personálu, nedostatek avizovaných kol, na vzdálenější pláže nutné ...
kola si velká část hostů zamyká zámkem a nejsou tak k dispozici ostatním
Pláž a moře
průměrně
(4,2/5)
moře čisté, teplota 26, dostatek lehátek i slunečníků, towel servis OK
Okolí hotelu
průměrně
(3,8/5)
vzdálenost od místní komunikace dostatečná, procházky v areálu resortu perfektní
Rotana je ale klidnější než Fanar, včetně pláží ...
Celkový dojem
průměrně
(4/5)
stabilní počasí, čisté moře i resort, hodnocení vynikající
Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům |
doporučuje 29 z 39 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro rodiny s dětmi
- Pro starší a méně pohyblivé osoby
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.