Napsat recenzi

Fanar

Recenze hotelu Fanar Hotel & Residences ***** (Omán - Dafár (Dhofar) - Salála (Salalah))

Hodnocení:
průměrně: 4,1/5
Vloženo:
Pobyt: duben 2022
Přečteno: 369x
Recenze se líbila: 157 čtenářům
Fotografie: 8
Videa: 0
Komentáře: 0

Hotel v období ramadánu služby a jídlo uplně v pohodě , žádný problém. Pro alkohol fungovala jen jeden bar ale servis byl úplně dostačující.

Ubytování  průměrně (4,2/5)

Bez problému restaurace ala carte na dobrá úrovní, Obsluha příjemná

Strava a stravování  průměrně (4/5)

Skoda, že v plážové restauraci nevaří přes oběd např testoviny. Musí se jít do hlavní budovy

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (4/5)

Pokoj hezký dobře udržovaný , klimatizace nehlučí

Pláž a moře  průměrně (4,2/5)

Velké vlny , a pokud moře přinese chaluhy, což se mám stalo, tak pláž je uplně nepoužitelná, ale je blízko baru

Okolí hotelu  průměrně (3,8/5)

Přijatelné

Celkový dojem  průměrně (4,1/5)

Rozhodně doporučuji a naštěstí v době ramadánu hotel byl skoro,prázdný,

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 29
z 39 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro všechny věkové kategorie

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Dafár (Dhofar) - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání