úpadkový hotel
Recenze hotelu Fanar Hotel & Residences ***** (Omán - Dafár (Dhofar) - Salála (Salalah))
Hodnocení: |
průměrně:
4,1/5
|
Autor: |
Milena |
Vloženo: |
11. 5. 2022 |
Pobyt: |
duben 2022 |
Přečteno: |
1 003x |
Recenze se líbila: |
178
čtenářům |
Fotografie: |
3 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
-
polštáře umístěné na posteli při příchodu
-
stolek
-
celodenní all inclusive příděl
Hotel neodpovídá svému označení pěti hvězdičkami.
Ubytování
průměrně
(4,2/5)
Pokoje uklizené jen povrchně, polštáře a pohovka špinavé, dveře ulepené, doplnění lednice za poplatek i v all inclucive. V koupelně nádoby na mýdlo jak na pražském nádraží.
Strava a stravování
průměrně
(4/5)
Doplňování jídla zdlouhavé, na jídlo se čekalo i 20 minut, pak přinesli pár lžic, často i studeného pokrmu. Malý výběr, neodpovídá all inclusive.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(4/5)
Vybavení celkem obstojné, pouze neudržované, plesnivé.
Pláž a moře
průměrně
(4,2/5)
Pláž pěkná, leč neudržovaná, plná vran co na všechno kálely, vyhazovaly odpadky z košů, takže se to vše válelo na pláži. Zajímavé byly také kachny, co se tam promenádovaly.
Okolí hotelu
průměrně
(3,8/5)
Pěkné, leč celkem opuštěné.
Celkový dojem
průměrně
(4,1/5)
Hotel neodpovídá 5 hvězdičkám, all inclusiv je spíše jako celá penze..
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 29 z 39 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro všechny věkové kategorie
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.