Napsat recenzi

Skvělé

Recenze hotelu Fanar Hotel & Residences ***** (Omán - Dafár (Dhofar) - Salála (Salalah))

Hodnocení:
průměrně: 4,1/5
Vloženo:
Pobyt: březen 2020
Přečteno: 742x
Recenze se líbila: 373 čtenářům
Fotografie: 3
Videa: 0
Komentáře: 0
  • pláž pláž
  • výhled z okna hotelu výhled z okna hotelu
  • rybí restarace rybí restarace

Výborný hotel, skvělé služby. Není co dodat. Neskutečný luxus a relax.

Ubytování  průměrně (4,2/5)

Čisto , výměna ručníků každý den, fungující klimatizace.

Strava a stravování  průměrně (4/5)

Nepřeberné množství v hlavní restauraci, ale i přilehlých , na které vám platí All inklusive

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (4/5)

Úžasné, vše fungující, personál milý, přívětivý úslužný... snaží se mluvit česky.

Pláž a moře  průměrně (4,2/5)

Čisté, zaměstnanci ochotní.

Okolí hotelu  průměrně (3,8/5)

Nádhera

Celkový dojem  průměrně (4,1/5)

Výborné....... jen malá rada, či spíše doporučení.

Vyřiďte si Víza dříve, přes ambasádu. Čakání ve frontě na letišti je otrava.

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 29
z 39 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro všechny věkové kategorie

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Dafár (Dhofar) - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání