Dovolena ve Fanaru
Recenze hotelu Fanar Hotel & Residences ***** (Omán - Dafár (Dhofar) - Salála (Salalah))
Hodnocení: |
průměrně:
4,1/5
|
Autor: |
Johansson |
Vloženo: |
2. 5. 2022 |
Pobyt: |
květen 2022 |
Přečteno: |
387x |
Recenze se líbila: |
163
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Celkovy dojem velmi dobry.
Ubytování
průměrně
(4,2/5)
Neni co vytknout. Pekny pokoj, vzdy jsme meli zatim uklizeno. Trezor zdarma, WiFi na pokoji zdarma.
Strava a stravování
průměrně
(4/5)
Velky vyber. Ryby, pizza, kure, ryze, testoviny, hranolky... Pri vstupu jen upozorneni na noseni rousek, ale vetsina lidi to zrejme ignorovala....
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(4/5)
Sluzby na vynikajici urovni. Delegat tez vse vysvetlil.
Pláž a moře
průměrně
(4,2/5)
Na plazi spoustu ptactva. Nejde nechat na stole jidlo, jinak to seberou okamzite. Mohly by byt lepe utreny zidle a stolky. To jedine zamrzelo.
Okolí hotelu
průměrně
(3,8/5)
Blizko Marina s obchudky. Mozno tam zajet i na kole.
Celkový dojem
průměrně
(4,1/5)
Doporucuji skoro vsem. Jen je tu hrozne vedro. Takze kardiakum spise nedoporucuji...
Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům |
doporučuje 29 z 39 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro osoby toužící po klidu a odpočinku
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.