Napsat recenzi

Hodnocení ,,all inclusive´´ dovolené

Recenze hotelu Acropol of Bodrum Beach Hotel (ex Summer Sun Beach Hotel) *** (Turecko - Bodrum - Ortakent)

Hodnocení:
průměrně: 1,1/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2014
Přečteno: 405x
Recenze se líbila: 485 čtenářům
Fotografie: 28
Videa: 0
Komentáře: 11
  • pláž 30 lehátek
pláž 30 lehátek
  • snídaně snídaně
  • svačinka za 50,000 dle delegatky svačinka za 50,000 dle delegatky
  • 2 den u pobytu- sepsáni stížnosti pro CK 2 den u pobytu- sepsáni stížnosti pro CK
  • 2 den u pobytu- sepsáni stížnosti pro CK 2 den u pobytu- sepsáni stížnosti pro CK
  • 2 den u pobytu- sepsáni stížnosti pro CK 2 den u pobytu- sepsáni stížnosti pro CK
  • 2 den u pobytu- sepsáni stížnosti pro CK - prítomna i delegátka 2 den u pobytu- sepsáni stížnosti pro CK - prítomna i delegátka
  • jídelna jídelna
  • špinavé a pokrčené hadry
špinavé a pokrčené hadry
  • takhle prý vypadá restaurace
takhle prý vypadá restaurace
  • jídelna pro bezdomovce
jídelna pro bezdomovce
  • špína na chodbách hotelu
špína na chodbách hotelu
  • záchody u bazénu
záchody u bazénu
  • záchody u bazénu
záchody u bazénu
  • špína,bordel
špína,bordel
  • špína,bordel špína,bordel
  • špína,bordel špína,bordel
  • bazén pro děti
bazén pro děti
  • malý bazén,velký bazén malý bazén,velký bazén

Tenhle hotel bych nedoporučovala ani svému největšímu nepříteli .... ********* se může stydět že tenhle hotel nabízí jako all inclusive ... Myslím si že rk v životě tenhle hotel neviděla .... Také nás zarazilo chování delegátky ... na suchou svačinu kterou jsme jí ukázali (patka chleba se salámem který nikdo nejí a kousek sýra) nám řekla že co by jsme chtěli za 50,000 kč ... a že nám vůbec něco řekla , že kdyby nám nic neřekla tak by byl svatý pokoj ... jak si tohle může delegátka dovolit???

Ubytování  průměrně (1,3/5)

Od ubytování jsem čekala čistotu a kvalitu nejen pokoje ale celého ubytování . Velkým překvapením byl první den pobytu , na pokoje jste dostali 2 ručníky pro 3 osoby na 12 dní, z kohoutku tekla rezavá voda, umývadlo vůbec neodtékalo ... Úklid se nekonal celých 12 dní našeho pobytu... Toaletní papír jsme dostali na požádání v recepci (nevím zda se tohle dá nazvat recepcí , když i vrátnice v automobilce vypadá líp..) Na recepci není možné se domluvit ... Nebylo možné rozpoznat kdo je uklízečka , kdo je recepční ...

Strava a stravování  průměrně (1,9/5)

Nevím zda by vám chutnalo jíst 12 dní menu:

snídaně: vajíčka, chleba, kozí salám (asi a né moc jedlý )

oběd : 15 minutá fronta než se dostanete na radu a to výběr mletý maso nebo kuřecí nudličky

večeře : když jste v ,,restauraci´´ na čas máte na výběr z dvou hlavních jídel když dorazíte o půl hodiny pozdě tak máte smůlu .... a pak máte na výběr ze zeleniny ....

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (1,7/5)

už jsem to tady psala že žádný úklid , žádné čistící prostředky, žádná komunikace,... všude bordel a špína ... viz foto

Pláž a moře  průměrně (1,4/5)

kapacita lehátek 30 na 300 lidí , za 12 dní jsme nevyužili ani jedno lehátko na pláži jelikož na dovolené nebudu vstávat v 5 hodin abych si obsadila místo... prezentace od CK*** vůbec neodpovídá měla tam být písečná pláž a malé oblázky místo písku byli špičaté a velké kameny... nebylo možné přejít mezi lehátky protože byli lehátko na lehátku... opět špína a bordel :(

Okolí hotelu  průměrně (2,8/5)

zase se opakuji špína a bordel .... v dětském bazénku bych mohla koupat žáby a ne koupat děti ... nejvíc co nás zarazilo co jsme viděli na vlastní oči jak kluk zaléval ovocní strom pak vzal mop a z kaluže která byla u stromu v ní vymáchal mop a vytřel sní podlahu také doloženo v stížnosti na CK.... viz foto...

Celkový dojem  průměrně (1,1/5)

jsem zklamaná zhrozená ... celý rok člověk šetří na dovolenou zaplatí si all inclusive aby jsi odpočinul a pak vidí tohle.... slušností cestovní kanceláře by bylo vrátit kompenzaci minimálně 60% z ceny zájezdu ....

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 1
z 21 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Radka: tři hvězdy v těchto zemích je velké riziko - 8. 8. 2014 14:32

bohužel tříhvězdičkový hotel v těchto zemích TUnisko,Turecko,Egypt atd. je velký risk...z 90% tam bude buď bordel,hnusná pláž,špatné jídlo - v nejhorších případech všechno....první co by měli v solidní CK říct a upozornit vás,že tříhvězdičkový hotel je v těchto zemích dost o kompromisech...mě to řekla v CK hned,do muslimských zemí míň jak 4 hvězdu hotel rozhodně nedoporučuje....ono se stává,že i v 5 hvězdičkovém může být hrůza,ale ty tři hvězdičky jsou skoro "jistota"..záporné recenze z těchto destinací jsou z 90% právě z míň hvězd bohužel:-( tak snad stížnosti projdou a vykompenzují vám to.... reagovat

ariel03: Tři hvězdy problém nejsou - 13. 8. 2014 22:04

Dobrý den, bohužel musím reagovat na Váš komentář. Už nějakou dobu cestuji převážně po muslimských zemích a nikde, podotýkám nikde, jsem neměla problém s ubytováním ohodnoceným třemi hvězdičkami. V tomto hotelu se spojila hamižnost majitele, který chce vydělat za každou cenu a hlavně nic neinvestovat, s neprofesionalitou CK a jejími lživými informacemi v katalogu. Hotel nemůže za to, že CK má v katalogu popis, který neodpovídá realitě. Pouze CK může za nespokojenost klientů, protože když neumí zajistit to, co nabízí a vyřešit případné resty, nemá hotel nabízet... Jak jsem již zmiňovala, pouze v Egyptě jsem byla ve čtyř a pětihvězdičkových hotelech, ale jinde, jako je Djerba, Tunis, Turecko Alanye byly služby v tříhvězdičkových hotelech naprosto odpovídající evropským normám. Jak se říká, všechno je jenom v lidech a tady se to potvrdilo na 100%. Laxní přístup majitele hotelu, potažmo CK, se jen odrážel na zaměstnancích, jejich přístupu a hlavně pracovní iniciativě. Já jen doufám, že většina těch nespokojených dovolenkářů, si své zážitky nenechá jen pro sebe a bude na CK požadovat finanční kompenzaci. reagovat

Radka: tři hvězdy... - 13. 8. 2014 22:25

samozřejmě,že je to o lidech,taky i o lidech klientech a místních....ale neříkám,že jsem neviděla hnus i v 5 hvězdičkových hotelech - tam bych byla naštvaná teda obzvláště,ale čtu naprosto minimum recenzí,že by byl někdo spokojený ve 3hvězdách v těchto destinacích...snad jen možná se zahraničními cestovkami,kde vás berou v hotelu jako např.Němce apod. velmi negativní recenze jsou z naprosté většiny právě z již zmiňovaných hotelích. Samozřejmě každý je náročný jinak atd. já v Řecku běžně jezdím do dvou hvězdičkových,takže náročná nejsem,jedná se mi jen o čistotu- většinou bez jídla,aspoň si jdu kam chci...ale jak opravdu nejsem náročná - starší nábytek nevidím jako problém apod. tak bych do 3hvězdy v muslimských zemích nešla ani náhodou,max. bych čekala dost hrůzu,nebo si opravdu,ale opravdu přepečlivě vybírala dle recenzí tříhvězdičkový hotel..chtěla jsem to tady spíš napsat,proto, - třeba si to někdo přečte - vůbec to neberte jako "útok"na vaši osobu či recenzi - spousta lidí právě absolutně netuší,co se dnes dá na internetu dohledat,na co by se měli soustředit..zajímá je jen nízká cena a pak to tak dopadá...jinak nechápu,proč by si někdo kupoval zájezd do špatně recenzovaného hotelu....dnes je to díky vymoženostem mnohem jednodušší a dá se tím aspoň trochu předejít slepé důvěře CK,co si uvedou v katalogu...teta jezdí již několik let,především pracovně,ale i soukromě po celém světě a jsem od ní dostatečně poučena...stojím za tím,že 3hvězdy v těchto zemích nevěstí nic dobrého - a když,tak se člověk opravdu musel trefit a děkovat všem svatým,že za své jistě těžce vydělané a našetřené peníze si odpočinul a nemusel se rozčilovat a řešit jen problémy....muslimové nejsou náturou Evropanů,nevhazuji všechny do jednoho pytle,to vůbec ne - vždycky se naštěstí najdou lidi,co se v dobrém smyslu liší,ale i v 21.stol. v tříhvězdičkovém hotelu v Egyptu,Tunisu atd. tuším minimálně špínu...já naštěstí vlezla do dobré CK,kde mě paní upozornila,že 3hvězdy opravdu raději ne,že pokud chci letět za menší peníz,mám volit raději Řecko,kde 2 hvězdy jsou dostačující bez stravy...a taky že jo,jezdím tedy do Řecka za menší peníz, pečlivě si vše pročtu,když volím málo hvězdičkový hotel,a zaklepu,zatím jsem byla vždy 10O% spokojena,a měla jsem hotel takový,jaký jsem tušila:-) reagovat

ariel03: Re: tři hvězdy... - 14. 8. 2014 7:30

Radko, určitě neberu Váš komentář jako útok, spíš jen polemizuji s některými Vašimi názory. Vzhledem k tomu, že obě cestujeme, obě máme zkušenosti, můžeme na toto téma určitě dlouho diskutovat.... :-)))) Myslím, že také patřím mezi nenáročné cestovatele, kteří preferují obyčejné kanape, místo na umytí a hlavně čistotu, před zlatými kohoutky a LCD televizorem na pokoji. Byla jsem v hotelu Sun Summer Beach a spolu s ostatními dovolenkáři jsme se do jednoho shodli, že tato dovolená byla jedna velká katastrofa. Nikdo z nás nebyl z těch, co by u CK reklamoval špatné počasí, řvoucí hudbu, která se linula po celém areálu nebo něco obdobně nesmyslného, brali jsme to tak, že je čas dovolených a prázdnin a prostě to k tomu patří, ale aby se popis hotelu a pláže tak diametrálně lišil s realitou, o službách a vybavení ani nemluvě, tak to jsme tedy opravdu ještě nezažili. Mohla bych tady vyjmenovat veškeré nedostatky jako již jiní přede mnou, ale to bych se jen opakovala. Ty nedostatky nebyly opravdu tím, že jsme jeli do tříhvězdy.... To, že nacházíte jen samé negativní recenze na 3* hotely v muslimských zemí se vůbec nedivím... Byla jsem v několika takových hotelích, vždy jsem byla maximálně spokojená a nikdy jsem žádnou pozitivní recenzi nenapsala. Neholduji sociálním sítím ani jiným technickým vymoženostem dnešní doby, proto když nemusím, na net nechodím. Pouze tato dovolená mě natolik zaskočila, že jsem se překonala a dala vědět celému světu jak to v tomto hotelu vypadá. Myslím, že za cenu 14 - 17 tis. Kč, by už CK měla opravdu nabízet něco osvědčeného a né tureckou ubytovnu. reagovat

Robert: tři hvězdy - 14. 8. 2014 10:30

Na tento hotel nebylo možné najít recenze,protože byl v nabídce poprvé.Příště si to určitě 2krát rozmyslím,když o daném hotelu nic nenajdu,ale nejlepší bude jezdit do ověřených.Jinak se vším souhlasím. S pozdravem další napálený klient reagovat

ariel03: Re: tři hvězdy - 14. 8. 2014 12:20

Roberte, Ty jsi byl v Sun Summer Beach? reagovat

Robert: Re: Re: tři hvězdy - 14. 8. 2014 22:22

Ano byl,konec června reagovat

Radka: tři hvězdy... - 14. 8. 2014 11:53

Roberte,ono přesně tak..pokud nenajdeš žádné recenze na jakýkoliv hotel,ani na největším cestovatelském portálu ************ - je potřeba si pořádně rozmyslet,či zrovna já chci být ten "pokusný králík"za své peníze.Je potřeba i na ************ brát ovšem věc s nadhledem,protože je bohužel hodně známo,že zahraniční klienti oproti českým mají tak nějak lepší pokoje.Není to pravidlo,ale je třeba s tím taky trochu počítat,pokud je tam hotel vychvalovaný jen Němci,Rusi a Angličany....samozřejmě pro konkrétní destinaci,v Řecku spíše Angličani,ve Šanělsku zase Němci,v Rusové v Egyptu atd.Jinak prosím vůbec neberte,že bych se vám všem vysmívala,že jste měli pokaženou dovolenou,naopak,jsem chtěla napsat své domněnky,na co si dát třeba pozor,pokud to někdo neví.On ten čas si pročíst před nákupem o destinaci a hotelu na internetu a příp se i překonat nebo poprosit mladší příbuzné,kteří se na netu vyznají,pokud jedou např. lidi důchodového věku a jim nezbývá než důvěřovat katalogům.Děda byl také velký cestovatel,PC neuměl ani zapnout:-) - ale věděl,kde se dozví,co chce,tak vždycky přišel za mnou,aby mu výběr "proklepla":-) reagovat

Milan k.: Re: tři hvězdy... - 14. 8. 2014 22:31

Nemohu jinak nez reagovat. Stravili jsme v tom to otelu 12 dni, jiz druhy den jsme reklamovali. S rodinou jezdime do Turecka kazdy rok. Vzd jsme jezdili na tureckou rivieru, ale tohle jsme vazne ne cekali. Vybirali jsme na zaklade katalogu a presentace cestovni kancelare. Hotely se 4 a 5 hvezdami byly nabizeny za podobne penize. Pokud nemohu najit recenze a zajezd je od tak renomovane cestovni kancelare bezmala za padesat tisic pro dva dpspele a jedno male dite 5 let tak automaticky ocekavam klidnou dovolenou. Abych resil neuveritelne hygienicke problemy, nepouzitelnou plaz a podobne tak to se na me nezlobte na to se pri vyberu dovolene vazne nedivam. Kdo to nevidel neuveri. Jak jsem psal v recenzi, nase dcera byla hospitalizovana a nalez v krvi potvrdil infekci. Mela to ze spiny. Tak to v zadnem pripade nenecham. Tohle nebyla dovolena, ale stres a hygiena, presentace hotelu a realita nema s hvezdami nic spolecneho. Nehlede na to, ze hvezdami oznaceny hotel je na zaklade norem a predpisu. Tady hvezdy nebyly,!!!!!!!! Pouze oznaceni OTEL reagovat

Milan: reklamace - 25. 8. 2014 20:24

Vážené dámy, Vážení pánové, dovoluji si Vás všechny informovat a požádat Vás o společné řešení dle mého názoru toho to závažného problému. V hotelu SUMMER SU BEACH jsme strávili 12 dní při čemž jsme reklamovali již třetí den. Chtěli jsme reklamovat hned druhý den ráno, bohužel paní delegátka neměla dostatek reklamačních formulářů. Termín pobytu naší rodiny byl od 26.7. do 6.8.2014. Reklamace má rodina podala dvě jednu 28.7. a druhou 3.8. Po návratu do ČR jsme zaslali i fotky. Reklamovali jsme hygienu jak na pokojích tak v okolí bazénu a samostatného bazénu, hygienu na pláži, hygienu v restauraci, a kdo neviděl další neuvěřitelné věci. Zasli jsme fotodokumentaci včetně zeleného bazénu. Cestovní kancelář nám odepsal cituji: DOVOLTE NÁM ZMÍNIT, ŽE KAPACITA LEHÁTEK A SLUNEČNÍKŮ NIKDE NEODPOVÍDÁ PLNÉ KAPACITĚ HOTELU, NEBOŤ SE PŘEDPOKLÁDÁ, ŽE ČÁST HOSTŮ TRÁVÍ SVŮJ POBYT U BAZÉNU A NA PLÁŽI ČI NA VÝLETECH JAK ROVNĚŽ UVÁDÍME VE VŠEOBECNÝCH PODMÍNKÁCH ÚČASTI NA ZÁJEZDECH. PLÁŽ U HOTELU JE PÍSČITÁ A S OBLÁZKY, VELIKOST PLÁŽE NIKDE NEUVÁDÍME. JE POUZE NA UVÁŽENÍ HOSTŮ, ZDA SI PRO SVŮJ POBYT NA PLÁŽI ZVOLÍ JINOU, NEŽ HOTELOVOU PLÁŽ. PLÁŽ JE PRAVIDELNĚ ČIŠTĚNA. ČERPÁNÍ SLUŽEB ALL INCLUSIVE JE KLIENTŮM UMOŽNĚNO. PLÁŽOVÝ BAR BYL UMÍSTĚN V HLAVNÍ RESTAURACI TAK, JAK JE UVEDEN V NABÍDKOVÉM KATALOGU. HLAVNÍ RESTAURACE SE NACHÁZÍ V DOMĚ NA PLÁŽI. ÚKLID HOTELOVÝCH POKOJŮ, JAKOŽ I CELÉHO AREÁLU HOTELU A DODÁVÁNÍ TOALETNÍHO PAPÍRU, ČI VÝMĚNA RUČNÍKŮ PROBÍHÁ PRAVIDELNĚ. DĚRAVÉ POVLEČENÍ ČI PLÍSEŇ NEBYLA NEBYLA ZJIŠTĚNA. VE VÁMI ZMIŇOVANÝCH BODECH (HYGIENA, ÚKLID) NEBYLY ZJIŠTĚNY ŽÁDNÉ ZÁVADY. jIŽ V NABÍDKOVÉM KATALOGU UVÁDÍME, ŽE VÝŠE JMENOVANÝ HOTEL JE JEDNODUCHÝ HOTEL, KTERÝ ALTERNATIVOU PRO NENÁROČNÉ CESTOVATELE, KTEŘÍ CHTĚJÍ STRÁVIT DOVOLENOU U MOŘE A V DOSAHU CENTRA. HOTEL JE UMÍSTĚN U PLÁŽE. VÁMI AVIZOVANÉ FOTOGRAFIE JSME NEOBDRŽELI. PŘÍPADĚ NEMOCI JE POTŘEBA KONTAKTOVAT ASISTENČNÍ SPOLEČNOST SMLUVNÍ POJIŠŤOVNY, KTERÁ JE KLIENTŮM VE VŠEM NÁPOMOCNA A NÁSLEDNĚ SE DOSTAVIT K OŠETŘENÍ K LÉKAŘI. DOPLŇOVÁNÍ BARELŮ VODOU Z VODOVODU HOTEL ODMÍTÁ. BAZÉN JE PRAVIDELNĚ ČIŠTĚN A BEZ VEDLEJŠÍCH PACHŮ. DLE NAŠICH INFORMACÍ JSTE JEJ PO NÁVRATU Z LÉKAŘSKÉHO ZAŘÍZENÍ VYUŽÍVALI. Vážení, mám písemný důkaz v emailu, že fotky, respektive důkazy cestovní kancelář obdržela, dnes mi do telefonu koktali, že nic nedostali a po několika urgencích email našli, ale prý tam nebyl odkaz na úschovnu. Tudíž jsem zaslal nesouhlas s jejich vyjádřením k reklamaci a fotky zaslal již po druhé. V jejich vyjádření k reklamaci je většina nepravda. Fotky ohledně hygieny dostali, děravé povlečení a přikrývku také, zelený bazén také, pláž ne jen hygienu také. Nehledě na to, že nabízí dovolenou u moře, ale to ,že kapacita pláže je 10 % na kapacitu hotelu to už neřeknou, doplňování barelů z vodovodu? Já osobně jsem načapal manažera jídelny a ještě jsem se s ním dostal do slovního konfliktu a mám svědky. Že jsme se po návratu z nemocnice koupali? Asi se máme na slunci vypařit. Na hotelovou pláž díky její hygieně, velikosti, a bezpečnosti nedostanu a hotelový bazén je asi na koukání. V každém případě se tvrdě chci bránit a domoci se spravedlnosti a kompenzace, která je minimálně na místě. Žádám všechny, kteří to tak také nechtějí nechat ať mě kontaktují a společně se budeme bránit i právní cestou. koublemilan@seznam.cz reagovat

ariel03: Re: reklamace - 25. 8. 2014 21:53

Hezký večer Milane, jsem ráda, že jste reagoval na náš rozhovor s Radkou, ale hlavně na recenze na hotel Sun Summer Beach. Náš turnus byl v tomto hotelu mezi prvními a musím říct, že jsme byli zaskočeni tím, co si nám dovolila CK v reálu nabídnout. Jak jsme se později dozvěděli, je tento hotel prvním rokem v nabídce CK, takže jsme se nevědomky stali pokusnými králiky naší renomované CK. Hlavně nechápu jejich přístup. Místo toho, aby se nás snažili odškodnít a aspoň částečně zmírnili kritiku dopadající na jejich hlavy ze všech stran, pošlou všem stěžovatelům zamítavé odpovědi, z rekreantů udělají pitomce a navíc ve své nabídce mají tento hotel dál jako tip sezóny za super cenu 17 tis. Kč...Tak tohle je možné opravdu jen u nás... reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Bodrum - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání