Dovolená za všechny PRACHY!!!
Recenze hotelu Acropol of Bodrum Beach Hotel (ex Summer Sun Beach Hotel) *** (Turecko - Bodrum - Ortakent)
Hodnocení: | |
---|---|
Autor: | Vašek a Monika |
Vloženo: | 10. 8. 2014 |
Pobyt: | srpen 2014 |
Přečteno: | 403x |
Recenze se líbila: | 456 čtenářům |
Fotografie: | 4 |
Videa: | 0 |
Komentáře: | 1 |
Půl roku se těšíte na dovolenou a potom přijdete během chvilky o veškeré iluze. Celá léta jsme s rodinou jezdili do Chorvatska. První dovolená v Turecku to měl být nádherný zážitek, na který bude člověk vzpomínat celý život. Skutečnost však byla úplně jiná, špína, plíseň, atd.,... říkali jsme si člověk jede hlavně za mořem, pak se k moři vůbec nedostanete, protože tu není místo kde si na tu "naši" pláž lehnout. První dovolená v Turecku byla příšerná, jedno velké zklamání, doufám, že na tyto zážitky brzy zapomeneme, protože Turecko je krásná země a nechceme si zkazit názor na tuto zemi po této špatné nabídce CK.
Ubytování
Ubytovaní jsme byli v 2 patře. Při příjezdu byl na schodišti nepořádek, špína, nedopalky a zbytky vlasů, to vše tam zůstalo po celou dobu našeho pobytu. V koupelně byly rezavé kohoutky, špína a plíseň. 2 dny tekla pouze rezavá voda. Sprchová hlavice stříkala všude kolem, jen ne na nás.
Strava a stravování
Místnost pro stavování vypadala jako komunistická závodní jídelna. Dlouhé fronty stojících a čekajících lidí na příděl stravy. Snídaně stále stejná-vejce 100x jinak. Obědy a večeře byly pestřejší. Talíře bylo nutné kontrolovat, čistota nebyla silnou stránkou. Velký šok, ale nastal, když jsme si objednali cestovní balíček - jídlo na celý den, z důvodu celodenního výletu. Dostali jsme zbytek suché veky s kolečkem oschlého salámu a plátkem tvrdého sýra. Bez vody, ovoce či snad zeleniny. Takové jídlo bych nedala ani psovi, natož nám co jsme si zaplatili služby all inclusive.
Vybavení, služby a personál hotelu
U personálu nebylo možné rozeznat, kdo je kdo, zda se jedná o recepční, uklízeče či barmana. Komunikace byla hodně složitá, personál mluvil pouze turecky nebo velmi slabě anglicky. Kladně bychom hodnotili služby baru u bazénu - ochotný a vstřícný personál.
Pláž a moře
Žádná písčitá oblázková pláž tu není - klamná reklama CK. Vstup do moře je samý kámen, nutná obuv do vody. Bohužel to to se nemůže nazývat pláž, ale smeťák na velice omezené ploše. Všude odpadky, kelímky, papíry, lahve, plechovky, nedopalky. Koupou se tam s Vámi i psi. Délka pláže cca 20 m, šíře s těží 4m. Na těchto rozměrech máte tři řady lehátek, při čemž ta první je již v moři, průchod mezi lehátky na příč je cca 40 cm a průchod podél lehátek asi 15 cm.
Pokud si chcete zarezervovat lehátko, musíte si přivstat a položit si tam ručník. Kapacita lehátek totiž absolutně neodpovídá počtu klientů hotelu. Nám se podařilo získat lehátka pouze 2x za celou dobu pobytu (12 dní).
Moře bylo prima na koupání, pro milovníky šnorchlování či potápění tu není velkého vyžití. Žádné mušle či škeble.
Okolí hotelu
Je zde cca 1,5 km dlouhá pěší komunikace podél moře s množstvím restaurací a barů.
Celkový dojem
Jedno velké zklamání!!!! V Turecku jsme byli poprvé a naše iluze nás velice rychle přešli, špína, nepořádek, nebylo možno využívat služeb, které jsme si zaplatili a to nebyla zrovna malá částka!!! Do tohoto hotelu už nikdy více!!! Žádáme zástupce CK, aby tuto destinaci navštívili a provedli řádnou kontrolu všech služeb, které nabízejí v tomto *** "hotelu", jako luxusní dovolenou, protože jejich nabídka v žádném případě neodpovídá skutečnosti.
Zároveň zdravíme a držíme palce všem, kteří to s námi přežili a byli jsme si navzájem podporou i oporou.
Tento hotel nedoporučuji | doporučuje 1 z 21 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »
Milan: reklamace - 25. 8. 2014 20:23
Vážené dámy, Vážení pánové, dovoluji si Vás všechny informovat a požádat Vás o společné řešení dle mého názoru toho to závažného problému. V hotelu SUMMER SU BEACH jsme strávili 12 dní při čemž jsme reklamovali již třetí den. Chtěli jsme reklamovat hned druhý den ráno, bohužel paní delegátka neměla dostatek reklamačních formulářů. Termín pobytu naší rodiny byl od 26.7. do 6.8.2014. Reklamace má rodina podala dvě jednu 28.7. a druhou 3.8. Po návratu do ČR jsme zaslali i fotky. Reklamovali jsme hygienu jak na pokojích tak v okolí bazénu a samostatného bazénu, hygienu na pláži, hygienu v restauraci, a kdo neviděl další neuvěřitelné věci. Zasli jsme fotodokumentaci včetně zeleného bazénu. Cestovní kancelář nám odepsal cituji: DOVOLTE NÁM ZMÍNIT, ŽE KAPACITA LEHÁTEK A SLUNEČNÍKŮ NIKDE NEODPOVÍDÁ PLNÉ KAPACITĚ HOTELU, NEBOŤ SE PŘEDPOKLÁDÁ, ŽE ČÁST HOSTŮ TRÁVÍ SVŮJ POBYT U BAZÉNU A NA PLÁŽI ČI NA VÝLETECH JAK ROVNĚŽ UVÁDÍME VE VŠEOBECNÝCH PODMÍNKÁCH ÚČASTI NA ZÁJEZDECH. PLÁŽ U HOTELU JE PÍSČITÁ A S OBLÁZKY, VELIKOST PLÁŽE NIKDE NEUVÁDÍME. JE POUZE NA UVÁŽENÍ HOSTŮ, ZDA SI PRO SVŮJ POBYT NA PLÁŽI ZVOLÍ JINOU, NEŽ HOTELOVOU PLÁŽ. PLÁŽ JE PRAVIDELNĚ ČIŠTĚNA. ČERPÁNÍ SLUŽEB ALL INCLUSIVE JE KLIENTŮM UMOŽNĚNO. PLÁŽOVÝ BAR BYL UMÍSTĚN V HLAVNÍ RESTAURACI TAK, JAK JE UVEDEN V NABÍDKOVÉM KATALOGU. HLAVNÍ RESTAURACE SE NACHÁZÍ V DOMĚ NA PLÁŽI. ÚKLID HOTELOVÝCH POKOJŮ, JAKOŽ I CELÉHO AREÁLU HOTELU A DODÁVÁNÍ TOALETNÍHO PAPÍRU, ČI VÝMĚNA RUČNÍKŮ PROBÍHÁ PRAVIDELNĚ. DĚRAVÉ POVLEČENÍ ČI PLÍSEŇ NEBYLA NEBYLA ZJIŠTĚNA. VE VÁMI ZMIŇOVANÝCH BODECH (HYGIENA, ÚKLID) NEBYLY ZJIŠTĚNY ŽÁDNÉ ZÁVADY. jIŽ V NABÍDKOVÉM KATALOGU UVÁDÍME, ŽE VÝŠE JMENOVANÝ HOTEL JE JEDNODUCHÝ HOTEL, KTERÝ ALTERNATIVOU PRO NENÁROČNÉ CESTOVATELE, KTEŘÍ CHTĚJÍ STRÁVIT DOVOLENOU U MOŘE A V DOSAHU CENTRA. HOTEL JE UMÍSTĚN U PLÁŽE. VÁMI AVIZOVANÉ FOTOGRAFIE JSME NEOBDRŽELI. PŘÍPADĚ NEMOCI JE POTŘEBA KONTAKTOVAT ASISTENČNÍ SPOLEČNOST SMLUVNÍ POJIŠŤOVNY, KTERÁ JE KLIENTŮM VE VŠEM NÁPOMOCNA A NÁSLEDNĚ SE DOSTAVIT K OŠETŘENÍ K LÉKAŘI. DOPLŇOVÁNÍ BARELŮ VODOU Z VODOVODU HOTEL ODMÍTÁ. BAZÉN JE PRAVIDELNĚ ČIŠTĚN A BEZ VEDLEJŠÍCH PACHŮ. DLE NAŠICH INFORMACÍ JSTE JEJ PO NÁVRATU Z LÉKAŘSKÉHO ZAŘÍZENÍ VYUŽÍVALI. Vážení, mám písemný důkaz v emailu, že fotky, respektive důkazy cestovní kancelář obdržela, dnes mi do telefonu koktali, že nic nedostali a po několika urgencích email našli, ale prý tam nebyl odkaz na úschovnu. Tudíž jsem zaslal nesouhlas s jejich vyjádřením k reklamaci a fotky zaslal již po druhé. V jejich vyjádření k reklamaci je většina nepravda. Fotky ohledně hygieny dostali, děravé povlečení a přikrývku také, zelený bazén také, pláž ne jen hygienu také. Nehledě na to, že nabízí dovolenou u moře, ale to ,že kapacita pláže je 10 % na kapacitu hotelu to už neřeknou, doplňování barelů z vodovodu? Já osobně jsem načapal manažera jídelny a ještě jsem se s ním dostal do slovního konfliktu a mám svědky. Že jsme se po návratu z nemocnice koupali? Asi se máme na slunci vypařit. Na hotelovou pláž díky její hygieně, velikosti, a bezpečnosti nedostanu a hotelový bazén je asi na koukání. V každém případě se tvrdě chci bránit a domoci se spravedlnosti a kompenzace, která je minimálně na místě. Žádám všechny, kteří to tak také nechtějí nechat ať mě kontaktují a společně se budeme bránit i právní cestou. koublemilan@seznam.cz reagovat