Napsat recenzi

OSTUDA CESTOVNÍ KANCELÁŘE!!!!!!!!!!!!

Recenze hotelu Acropol of Bodrum Beach Hotel (ex Summer Sun Beach Hotel) *** (Turecko - Bodrum - Ortakent)

Hodnocení:
průměrně: 1,1/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2014
Přečteno: 360x
Recenze se líbila: 423 čtenářům
Fotografie: 14
Videa: 0
Komentáře: 4
  • plíseň plíseň
  • rezavé kohoutky rezavé kohoutky
  • krásná zeleno modrá voda v bazénu krásná zeleno modrá voda v bazénu
  • čistota v hotelovém areálu čistota v hotelovém areálu
  • pláž hotelová pláž hotelová
  • a zase plíseň a zase plíseň
  • plíseň plíseň
  • bezpečnost na devše bezpečnost na devše
  • špinavé postele špinavé postele
  • a zase postel a zase postel
  • zeleno modrá voda zeleno modrá voda
  • má postel má postel
  • vchod do jídelny vchod do jídelny
  • varna na polévku, bez změn po celý pobyt varna na polévku, bez změn po celý pobyt

Zde bychom se mohli s rodinou rozepsat. Nic méně po dvanácti strávených dnech v této ubytovně mi nestojí za to Vás všechny zatěžovat tím, co zde píšou ostatní. Vše je to pravda a ještě horší. Celou dovolenou reklamuji u ** a budu požadovat kompenzaci. Klamavá reklama, špína, plíseň, stravování, restaurace na pláži? (u jiného hotelu), pláž katastrofa, bazén byl i zelený jak rybník v Jinolicích mohu zaslat foto!!!! pokoje a úklidový servis masakr a služby delegátky ostuda. Anglicky mluvící personál ubytovny je pouze manažerka, která je naprosto mimo realitu 20 let zpátky.

A samozřejmě díky celkové hygieně jsme strávili příjemné chvíle v nemocnici s naší dcerou.

NEDOPORUČIJI !!!!!!!

Ubytování  průměrně (1,3/5)

Dostali jsme pokoj v 1 nP. Plíseň všude, špína, zápach, rezavé kohoutky, kliky, a podobně. Děravé prostěradla, děravé přikrývky a postele špinavé, že ani na skládce nenajdete horší. Balkonek 1m na 1m mazec. Dveře pravděpodobně v minulosti vy páčené. Ve spárách dlažby všude špína a plíseň. Věřte mi, že úklidový servis za 12 dní urgencí s manažerkou hotelu a naší delegátkou nikam nevedou. První den tekla ne rezavá voda, ale žlutá. To se stalo nám všem Čechům, kteří jsme ten den přijeli. HNUS

Strava a stravování  průměrně (1,9/5)

Jelikož jezdíme do Turecka každý rok (TURECKÁ RIVIÉRA) a byli jsme v hotelech od 3do 5 hvězd, mysleli jsme si, že vše už známe. JE TO JEDEN VELIKÝ KLAM OD CK **!!!!

Zapomeňte na stravování v restauraci na pláži.

Vše se odehrává v patře nad restaurací, která je placená. Toto místo připomíná jídelnu, ale v továrně ze 70 let. Všude je špína, neuklizeno, personál ti se snad ani nemyjí a ne převlékají nerozeznáte údržbáře od číšníka pokud to tak mohu nazvat. HNUS

Strava: opět to co píšou ostatní je pravda a ještě horší, Snídaně po 12 dní stejné a velmi nechutné. Pokud Vás napadne jíst obalovaný turecký chléb ve vajíčku počítejte s pěknou sr...... Obědy a večeře: někdo tu psal, že se dalo vybrat, prosím Vás není to pravda. Jelikož známe tureckou kuchyni tak zde si nevyberete. Velice omezený výběr zeleniny, ovoce (meloun, jablka a 4x za pobyt hroznové víno)Hlavní jídlo: Polévka jedna a z varny, kterou celých 12 dní nikdo neomyl. Jinak jíte kuřecí, mletou kozu a k tomu buď, jeden druh těstovin, někdy brambory, jednou byly špagety a neustále hranolky krásně usmažené snad na oleji z auta. Varny také nikdo nemyl.

Velmi nekvalitní potraviny. Za pobyt jsem se opravdu s chutí najedl 2x.

Pokud máte chuť na něco dobrého, můžete strávit nějaký čas v nemocnici jako naše pětiletá dcera se silnou infekcí ze špíny. Tam jsme se najedli, ale vážně dobře a s chutí. Jen pro zajímavost 26.7. jsem přijeli do Turecka a 28.7. jsem JIŽ byli v nemocnici. Od té doby jsme loupali veškerou zeleninu a kupovali si balenou vodu, nehledě na to, že není vhodné pít vodu z jejich vodovodu na což Vás upozorní i delegátka (ZUZANA), a mi úplně náhodou na čapeme pana manažera jídelny jak doplňuje vodu do sodobarů z hadice bůh ví od kud. Opět HNUS

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (1,7/5)

Jak jsem již uváděl, těžko rozeznáte údržbáře, barmana a úklidového pracovníka. zase HNUS, oni se snad ani nepřevlékají!!!!

Pláž a moře  průměrně (1,4/5)

Moře je fajn.

PLÁŽ: lež od cestovní kanceláře, písčitá oblázková pláž je 1 km daleko a je veřejná. Nebo u ostatních hotelů. Bohužel to to se nemůže nazývat pláž, ale smeťák na velice omezené ploše. Všude odpadky, kelímky, papíry, lahve, plechovky, nedopalky a další nespecifikované. Koupou se tam s Vámi i psi. Pláž, která má opravdu rozměry BEACH VOLEJBALOVÉHO HŘIŠTĚ (tedy pouze m2) Délka pláže cca 20 m, šíře s těží 4m. Na těchto rozměrech máte tři řady lehátek, při čemž ta první je již v moři. Je velice nebezpečné tam chodit s dětmi. Pokud by kdokoli upadl na Vaše dítě a něco mu nechtíc udělal, nemůžete mu nic říct, protože na průchod mezi lehátky na příč je cca 40 cm a průchod podél lehátek asi 15 cm. Za celou dobu jsme na této pláži nebyli. Zapomeňte na využití allinclusive na pláži, ne jen to jak vypadá, ale hlavně žádná restaurace na pláži není, je to lež.

My jsme využívali služeb jiného hotelu, tedy pláže. Jediná podmínka byla utratit alespoň 20 Euro za rodinu. Stojí to za to, jejich servis byl naprosto takový jak má být. Chodili jsme i na pláž veřejnou. Je to tam moc krásné, jen chodit cca na 9 hodinu aby jste nemuseli být na slunci, ale i pod deštníkem ve stínu.

Okolí hotelu  průměrně (2,8/5)

Zde je to úhel pohledu každého z nás. Je zde cca 1,5 km dlouhá pěší komunikace podél moře s množstvím restaurací a barů. Po 4 dnech už nemáte kam chodit. Zde si dovolím opět podotknout. Jedná se o klamavou reklamu od CK **. Dovolená u moře a v blízkosti centra. Na rovinu, ORTAKENT nemá centrum. A pokud je míněno Budrum, tak ten je vzdálen 10 km. dOLMUŠÍ CESTA CCA 40 MINUT.

Výlety doporučuji hlavně na moři. Je zde spousty možností s kým jet a co využít.Pokud se rozhodnete koupit výlety od Ck máte to o 60% vyšší cenu.

Zde hodnotím dle naší rodiny a to co jsme viděli.

Celkový dojem  průměrně (1,1/5)

Již jsem psal, že do Turecka jezdíme každý rok. Víme co můžeme čekat a snad si i mysleli, že nás nic nepřekvapí.

Jsme moc zklamání a Ti, kteří byli a nebo jedou do Turecka poprvé se tam již nebudou chtít vrátit, ale věřte nám, že to to je opravdu HNUS.

Celkový dojem z naší dovolené je velmi negativní. Hotel není hotel, ale OTEL SUMMER SUN BEACH. Tři hvězdy v žádném případě nemá a nikdy neměl. Po dvou dnech pobytu jsme byli s dcerou v nemocnici, brali jí krev a testy odhalily těžkou infekci ze špíny. není tam nic pozitivního tedy co se týče OTELU.

Nikomu nedoporučuji, jo a dozvěděli jsme se, že cestovní kancelář již svým klientů tento hotel nedoporučuje, prý je v rekonstrukci. Tak to opravím, ten je v demolici. Nic se zde neopravuje. Za celou dobu pobytu jsme nenašli ten inzerovaný a presentovaný nový vystavený hotelový komplex (budovu)

Vše bylo špatně, včetně delegátky paní ZUZANY. Chtěli jsme měnit hotel není prý místo, chtěli jsme měnit pokoj nabídli nám ještě větší zvěř než jsme byli, s ničím Vám nepomůže. Jen mluví. Pokud nemluvíte turecky jste v hajz... Angličtina mi byla platná pouze v nemocnici A když jsem vynadal manažerce hotelu jak to vede, a samozřejmě na baru, když si dáváte nějaký drink.

CELKOVÝ DOJEM KATASTROFA PŘESNĚ NEVYSTIHUJE TEN PRŮ*** A ZBYTEČNĚ VYHOZENÝCH 50 TIS. ZA DOVOLENOU.

TÍM TO TAKÉ ZDRAVÍM VŠECHNY TY, KTEŘÍ TO NENECHAJÍ JEN TAK A BUDOU SE BRÁNIT JAKO MY.

Zároveň zdravím všechny ty co tam s námi byli a navzájem jsme si byli oporou.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 1
z 21 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Iveta: sklamání s dovolené - 8. 8. 2014 12:04

ahoj Milane,nam CK v emailu tvrdí,že plaž je písčitá s jemnýmy oblázky.Dle CK všichni lžeme.No hnus!!!!!!!!!!!! reagovat

Milan: Re: sklamání s dovolené - 8. 8. 2014 21:40

Jak je to možné, máme fotky, nám nikdo zatím nenapsal. reagovat

Iveta: Re: Re: sklamání s dovolené - 9. 8. 2014 21:13

psali to Aničke a mají to zas v ponuke a pišou písčíta pláž s malymi oblazky.16 400 čk že se nesdydi reagovat

Milan: reklamace - 25. 8. 2014 20:27

Vážené dámy, Vážení pánové, dovoluji si Vás všechny informovat a požádat Vás o společné řešení dle mého názoru toho to závažného problému. V hotelu SUMMER SU BEACH jsme strávili 12 dní při čemž jsme reklamovali již třetí den. Chtěli jsme reklamovat hned druhý den ráno, bohužel paní delegátka neměla dostatek reklamačních formulářů. Termín pobytu naší rodiny byl od 26.7. do 6.8.2014. Reklamace má rodina podala dvě jednu 28.7. a druhou 3.8. Po návratu do ČR jsme zaslali i fotky. Reklamovali jsme hygienu jak na pokojích tak v okolí bazénu a samostatného bazénu, hygienu na pláži, hygienu v restauraci, a kdo neviděl další neuvěřitelné věci. Zasli jsme fotodokumentaci včetně zeleného bazénu. Cestovní kancelář nám odepsal cituji: DOVOLTE NÁM ZMÍNIT, ŽE KAPACITA LEHÁTEK A SLUNEČNÍKŮ NIKDE NEODPOVÍDÁ PLNÉ KAPACITĚ HOTELU, NEBOŤ SE PŘEDPOKLÁDÁ, ŽE ČÁST HOSTŮ TRÁVÍ SVŮJ POBYT U BAZÉNU A NA PLÁŽI ČI NA VÝLETECH JAK ROVNĚŽ UVÁDÍME VE VŠEOBECNÝCH PODMÍNKÁCH ÚČASTI NA ZÁJEZDECH. PLÁŽ U HOTELU JE PÍSČITÁ A S OBLÁZKY, VELIKOST PLÁŽE NIKDE NEUVÁDÍME. JE POUZE NA UVÁŽENÍ HOSTŮ, ZDA SI PRO SVŮJ POBYT NA PLÁŽI ZVOLÍ JINOU, NEŽ HOTELOVOU PLÁŽ. PLÁŽ JE PRAVIDELNĚ ČIŠTĚNA. ČERPÁNÍ SLUŽEB ALL INCLUSIVE JE KLIENTŮM UMOŽNĚNO. PLÁŽOVÝ BAR BYL UMÍSTĚN V HLAVNÍ RESTAURACI TAK, JAK JE UVEDEN V NABÍDKOVÉM KATALOGU. HLAVNÍ RESTAURACE SE NACHÁZÍ V DOMĚ NA PLÁŽI. ÚKLID HOTELOVÝCH POKOJŮ, JAKOŽ I CELÉHO AREÁLU HOTELU A DODÁVÁNÍ TOALETNÍHO PAPÍRU, ČI VÝMĚNA RUČNÍKŮ PROBÍHÁ PRAVIDELNĚ. DĚRAVÉ POVLEČENÍ ČI PLÍSEŇ NEBYLA NEBYLA ZJIŠTĚNA. VE VÁMI ZMIŇOVANÝCH BODECH (HYGIENA, ÚKLID) NEBYLY ZJIŠTĚNY ŽÁDNÉ ZÁVADY. jIŽ V NABÍDKOVÉM KATALOGU UVÁDÍME, ŽE VÝŠE JMENOVANÝ HOTEL JE JEDNODUCHÝ HOTEL, KTERÝ ALTERNATIVOU PRO NENÁROČNÉ CESTOVATELE, KTEŘÍ CHTĚJÍ STRÁVIT DOVOLENOU U MOŘE A V DOSAHU CENTRA. HOTEL JE UMÍSTĚN U PLÁŽE. VÁMI AVIZOVANÉ FOTOGRAFIE JSME NEOBDRŽELI. PŘÍPADĚ NEMOCI JE POTŘEBA KONTAKTOVAT ASISTENČNÍ SPOLEČNOST SMLUVNÍ POJIŠŤOVNY, KTERÁ JE KLIENTŮM VE VŠEM NÁPOMOCNA A NÁSLEDNĚ SE DOSTAVIT K OŠETŘENÍ K LÉKAŘI. DOPLŇOVÁNÍ BARELŮ VODOU Z VODOVODU HOTEL ODMÍTÁ. BAZÉN JE PRAVIDELNĚ ČIŠTĚN A BEZ VEDLEJŠÍCH PACHŮ. DLE NAŠICH INFORMACÍ JSTE JEJ PO NÁVRATU Z LÉKAŘSKÉHO ZAŘÍZENÍ VYUŽÍVALI. Vážení, mám písemný důkaz v emailu, že fotky, respektive důkazy cestovní kancelář obdržela, dnes mi do telefonu koktali, že nic nedostali a po několika urgencích email našli, ale prý tam nebyl odkaz na úschovnu. Tudíž jsem zaslal nesouhlas s jejich vyjádřením k reklamaci a fotky zaslal již po druhé. V jejich vyjádření k reklamaci je většina nepravda. Fotky ohledně hygieny dostali, děravé povlečení a přikrývku také, zelený bazén také, pláž ne jen hygienu také. Nehledě na to, že nabízí dovolenou u moře, ale to ,že kapacita pláže je 10 % na kapacitu hotelu to už neřeknou, doplňování barelů z vodovodu? Já osobně jsem načapal manažera jídelny a ještě jsem se s ním dostal do slovního konfliktu a mám svědky. Že jsme se po návratu z nemocnice koupali? Asi se máme na slunci vypařit. Na hotelovou pláž díky její hygieně, velikosti, a bezpečnosti nedostanu a hotelový bazén je asi na koukání. V každém případě se tvrdě chci bránit a domoci se spravedlnosti a kompenzace, která je minimálně na místě. Žádám všechny, kteří to tak také nechtějí nechat ať mě kontaktují a společně se budeme bránit i právní cestou. koublemilan@seznam.cz reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Bodrum - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání