Summer Sun Beach Hotel od ********
Recenze hotelu Acropol of Bodrum Beach Hotel (ex Summer Sun Beach Hotel) *** (Turecko - Bodrum - Ortakent)
Hodnocení: | |
---|---|
Autor: | Willy |
Vloženo: | 14. 8. 2014 |
Pobyt: | červen 2014 |
Přečteno: | 229x |
Recenze se líbila: | 482 čtenářům |
Fotografie: | 0 |
Videa: | 0 |
Komentáře: | 1 |
Katastrofální dovolená. V této CK pracují jen ignoranti, že i přes tolik negativních recenzí a reklamací na tento "hotel", jsou schopni dál nabízet tuto dovolenou a přicházení tak o klienty. To nemůže skončit jinak než u soudu. Doufám, že se nás tam sejde co nejvíc a dostaneme zpět své peníze na pořádnou dovolenou.
Ubytování
vyzkoušeli jsme si, jaké to je bydlet ve špinavé ubytovně, kde se vůbec neuklízí.
Říká se, že zkusit se má vše ale proč zrovna na dovolené za 33 000,-, tak doufám, že už to nikdy nezažijeme.
Strava a stravování
dlouhé fronty při každém vydávání jídla, některá jídla pouze na příděl. Zlatá školní jídelna. Nikdy jsem si nemyslel, že to vyslovím.
Vybavení, služby a personál hotelu
on tam nějaký personál pracuje, že je mám ohodnotit? V tomto "rodinném hotelu" si asi myslí, že okolí bazénu a pokoje se uklidí sami
Pláž a moře
moře mohlo vše zachrání, bohužel se tak nestalo, když si není kam lehnout a někdo nerozpozná oblázky od špičatých kamenů a cihel!
Okolí hotelu
zelená voda v bazénu, okolí hotelu jeden velký humus
Celkový dojem
Ale na co si vůbec stěžujeme, když je v katalogu uvedeno pro nenáročné klienty, ty přece čisto a toaletní papír vůbec nepotřebují.
Tento hotel nedoporučuji | doporučuje 1 z 21 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »
Milan: reklamace - 25. 8. 2014 20:22
Vážené dámy, Vážení pánové, dovoluji si Vás všechny informovat a požádat Vás o společné řešení dle mého názoru toho to závažného problému. V hotelu SUMMER SU BEACH jsme strávili 12 dní při čemž jsme reklamovali již třetí den. Chtěli jsme reklamovat hned druhý den ráno, bohužel paní delegátka neměla dostatek reklamačních formulářů. Termín pobytu naší rodiny byl od 26.7. do 6.8.2014. Reklamace má rodina podala dvě jednu 28.7. a druhou 3.8. Po návratu do ČR jsme zaslali i fotky. Reklamovali jsme hygienu jak na pokojích tak v okolí bazénu a samostatného bazénu, hygienu na pláži, hygienu v restauraci, a kdo neviděl další neuvěřitelné věci. Zasli jsme fotodokumentaci včetně zeleného bazénu. Cestovní kancelář nám odepsal cituji: DOVOLTE NÁM ZMÍNIT, ŽE KAPACITA LEHÁTEK A SLUNEČNÍKŮ NIKDE NEODPOVÍDÁ PLNÉ KAPACITĚ HOTELU, NEBOŤ SE PŘEDPOKLÁDÁ, ŽE ČÁST HOSTŮ TRÁVÍ SVŮJ POBYT U BAZÉNU A NA PLÁŽI ČI NA VÝLETECH JAK ROVNĚŽ UVÁDÍME VE VŠEOBECNÝCH PODMÍNKÁCH ÚČASTI NA ZÁJEZDECH. PLÁŽ U HOTELU JE PÍSČITÁ A S OBLÁZKY, VELIKOST PLÁŽE NIKDE NEUVÁDÍME. JE POUZE NA UVÁŽENÍ HOSTŮ, ZDA SI PRO SVŮJ POBYT NA PLÁŽI ZVOLÍ JINOU, NEŽ HOTELOVOU PLÁŽ. PLÁŽ JE PRAVIDELNĚ ČIŠTĚNA. ČERPÁNÍ SLUŽEB ALL INCLUSIVE JE KLIENTŮM UMOŽNĚNO. PLÁŽOVÝ BAR BYL UMÍSTĚN V HLAVNÍ RESTAURACI TAK, JAK JE UVEDEN V NABÍDKOVÉM KATALOGU. HLAVNÍ RESTAURACE SE NACHÁZÍ V DOMĚ NA PLÁŽI. ÚKLID HOTELOVÝCH POKOJŮ, JAKOŽ I CELÉHO AREÁLU HOTELU A DODÁVÁNÍ TOALETNÍHO PAPÍRU, ČI VÝMĚNA RUČNÍKŮ PROBÍHÁ PRAVIDELNĚ. DĚRAVÉ POVLEČENÍ ČI PLÍSEŇ NEBYLA NEBYLA ZJIŠTĚNA. VE VÁMI ZMIŇOVANÝCH BODECH (HYGIENA, ÚKLID) NEBYLY ZJIŠTĚNY ŽÁDNÉ ZÁVADY. jIŽ V NABÍDKOVÉM KATALOGU UVÁDÍME, ŽE VÝŠE JMENOVANÝ HOTEL JE JEDNODUCHÝ HOTEL, KTERÝ ALTERNATIVOU PRO NENÁROČNÉ CESTOVATELE, KTEŘÍ CHTĚJÍ STRÁVIT DOVOLENOU U MOŘE A V DOSAHU CENTRA. HOTEL JE UMÍSTĚN U PLÁŽE. VÁMI AVIZOVANÉ FOTOGRAFIE JSME NEOBDRŽELI. PŘÍPADĚ NEMOCI JE POTŘEBA KONTAKTOVAT ASISTENČNÍ SPOLEČNOST SMLUVNÍ POJIŠŤOVNY, KTERÁ JE KLIENTŮM VE VŠEM NÁPOMOCNA A NÁSLEDNĚ SE DOSTAVIT K OŠETŘENÍ K LÉKAŘI. DOPLŇOVÁNÍ BARELŮ VODOU Z VODOVODU HOTEL ODMÍTÁ. BAZÉN JE PRAVIDELNĚ ČIŠTĚN A BEZ VEDLEJŠÍCH PACHŮ. DLE NAŠICH INFORMACÍ JSTE JEJ PO NÁVRATU Z LÉKAŘSKÉHO ZAŘÍZENÍ VYUŽÍVALI. Vážení, mám písemný důkaz v emailu, že fotky, respektive důkazy cestovní kancelář obdržela, dnes mi do telefonu koktali, že nic nedostali a po několika urgencích email našli, ale prý tam nebyl odkaz na úschovnu. Tudíž jsem zaslal nesouhlas s jejich vyjádřením k reklamaci a fotky zaslal již po druhé. V jejich vyjádření k reklamaci je většina nepravda. Fotky ohledně hygieny dostali, děravé povlečení a přikrývku také, zelený bazén také, pláž ne jen hygienu také. Nehledě na to, že nabízí dovolenou u moře, ale to ,že kapacita pláže je 10 % na kapacitu hotelu to už neřeknou, doplňování barelů z vodovodu? Já osobně jsem načapal manažera jídelny a ještě jsem se s ním dostal do slovního konfliktu a mám svědky. Že jsme se po návratu z nemocnice koupali? Asi se máme na slunci vypařit. Na hotelovou pláž díky její hygieně, velikosti, a bezpečnosti nedostanu a hotelový bazén je asi na koukání. V každém případě se tvrdě chci bránit a domoci se spravedlnosti a kompenzace, která je minimálně na místě. Žádám všechny, kteří to tak také nechtějí nechat ať mě kontaktují a společně se budeme bránit i právní cestou. koublemilan@seznam.cz reagovat