dovolená ke kulatému výročí
Recenze hotelu Acropol of Bodrum Beach Hotel (ex Summer Sun Beach Hotel) *** (Turecko - Bodrum - Ortakent)
Hodnocení: | |
---|---|
Autor: | Jana a Karel |
Vloženo: | 3. 8. 2014 |
Pobyt: | srpen 2014 |
Přečteno: | 250x |
Recenze se líbila: | 496 čtenářům |
Fotografie: | 8 |
Videa: | 0 |
Komentáře: | 1 |
Na to že to byl dárek k 50 tým narozeninám, tak toho lituji, už jsme toho sjezdilo dost, ale tohle bylo nejhorší, za týden nám uklidili jednou, rezatý kohoutek a bez sprchy, je docela síla a na to, že je to se stravou all tak balíček na celý den na výlet (od cestovní kanceláře, který je v ceně zájezdu) byla suchá houska s kolečkem salámu měkkého a nic víc.....
Prostě, já doufám, že někdo chytí za nos a něco s tím udělá.
Ubytování
celý týden jsme se neospchovali, protože byla rozbitá sprcha, vylomené dvířka u spchového koutu, rezatý kohoutek u umyvadla, nesvítilo nám světlo v pokoji, výměna ručníků jednou a to jsem si o to musela říct, vytřeno 2x za celý pobyt.
Strava a stravování
snídaně pořád stejné, restaurace = jídelna, jinak to ušlo - výběr z jídel nic moc
Vybavení, služby a personál hotelu
jeden večer vystoupení hudebníka - celá kultura, animační program žádný, pokud tím nebylo myšleno to pouštění muziky pořád stejné a na plné kule, bazén mléčné barvy - vidět na dno nebylo, jediné pozitivum byla obsluha na baru
Pláž a moře
pláž - pokud tomuto někdo říká pláž ????, první řada lehátek ve vodě, moře čisté a průzračné, jen ten přístup, oblázky si představuji jinak
Okolí hotelu
promenáda při moři s obchody a restauracemi ok
Celkový dojem
lituji tohoto dárku, příště radši nic
Tento hotel nedoporučuji | doporučuje 1 z 21 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »
Milan: reklamace - 25. 8. 2014 20:29
Vážené dámy, Vážení pánové, dovoluji si Vás všechny informovat a požádat Vás o společné řešení dle mého názoru toho to závažného problému. V hotelu SUMMER SU BEACH jsme strávili 12 dní při čemž jsme reklamovali již třetí den. Chtěli jsme reklamovat hned druhý den ráno, bohužel paní delegátka neměla dostatek reklamačních formulářů. Termín pobytu naší rodiny byl od 26.7. do 6.8.2014. Reklamace má rodina podala dvě jednu 28.7. a druhou 3.8. Po návratu do ČR jsme zaslali i fotky. Reklamovali jsme hygienu jak na pokojích tak v okolí bazénu a samostatného bazénu, hygienu na pláži, hygienu v restauraci, a kdo neviděl další neuvěřitelné věci. Zasli jsme fotodokumentaci včetně zeleného bazénu. Cestovní kancelář nám odepsal cituji: DOVOLTE NÁM ZMÍNIT, ŽE KAPACITA LEHÁTEK A SLUNEČNÍKŮ NIKDE NEODPOVÍDÁ PLNÉ KAPACITĚ HOTELU, NEBOŤ SE PŘEDPOKLÁDÁ, ŽE ČÁST HOSTŮ TRÁVÍ SVŮJ POBYT U BAZÉNU A NA PLÁŽI ČI NA VÝLETECH JAK ROVNĚŽ UVÁDÍME VE VŠEOBECNÝCH PODMÍNKÁCH ÚČASTI NA ZÁJEZDECH. PLÁŽ U HOTELU JE PÍSČITÁ A S OBLÁZKY, VELIKOST PLÁŽE NIKDE NEUVÁDÍME. JE POUZE NA UVÁŽENÍ HOSTŮ, ZDA SI PRO SVŮJ POBYT NA PLÁŽI ZVOLÍ JINOU, NEŽ HOTELOVOU PLÁŽ. PLÁŽ JE PRAVIDELNĚ ČIŠTĚNA. ČERPÁNÍ SLUŽEB ALL INCLUSIVE JE KLIENTŮM UMOŽNĚNO. PLÁŽOVÝ BAR BYL UMÍSTĚN V HLAVNÍ RESTAURACI TAK, JAK JE UVEDEN V NABÍDKOVÉM KATALOGU. HLAVNÍ RESTAURACE SE NACHÁZÍ V DOMĚ NA PLÁŽI. ÚKLID HOTELOVÝCH POKOJŮ, JAKOŽ I CELÉHO AREÁLU HOTELU A DODÁVÁNÍ TOALETNÍHO PAPÍRU, ČI VÝMĚNA RUČNÍKŮ PROBÍHÁ PRAVIDELNĚ. DĚRAVÉ POVLEČENÍ ČI PLÍSEŇ NEBYLA NEBYLA ZJIŠTĚNA. VE VÁMI ZMIŇOVANÝCH BODECH (HYGIENA, ÚKLID) NEBYLY ZJIŠTĚNY ŽÁDNÉ ZÁVADY. jIŽ V NABÍDKOVÉM KATALOGU UVÁDÍME, ŽE VÝŠE JMENOVANÝ HOTEL JE JEDNODUCHÝ HOTEL, KTERÝ ALTERNATIVOU PRO NENÁROČNÉ CESTOVATELE, KTEŘÍ CHTĚJÍ STRÁVIT DOVOLENOU U MOŘE A V DOSAHU CENTRA. HOTEL JE UMÍSTĚN U PLÁŽE. VÁMI AVIZOVANÉ FOTOGRAFIE JSME NEOBDRŽELI. PŘÍPADĚ NEMOCI JE POTŘEBA KONTAKTOVAT ASISTENČNÍ SPOLEČNOST SMLUVNÍ POJIŠŤOVNY, KTERÁ JE KLIENTŮM VE VŠEM NÁPOMOCNA A NÁSLEDNĚ SE DOSTAVIT K OŠETŘENÍ K LÉKAŘI. DOPLŇOVÁNÍ BARELŮ VODOU Z VODOVODU HOTEL ODMÍTÁ. BAZÉN JE PRAVIDELNĚ ČIŠTĚN A BEZ VEDLEJŠÍCH PACHŮ. DLE NAŠICH INFORMACÍ JSTE JEJ PO NÁVRATU Z LÉKAŘSKÉHO ZAŘÍZENÍ VYUŽÍVALI. Vážení, mám písemný důkaz v emailu, že fotky, respektive důkazy cestovní kancelář obdržela, dnes mi do telefonu koktali, že nic nedostali a po několika urgencích email našli, ale prý tam nebyl odkaz na úschovnu. Tudíž jsem zaslal nesouhlas s jejich vyjádřením k reklamaci a fotky zaslal již po druhé. V jejich vyjádření k reklamaci je většina nepravda. Fotky ohledně hygieny dostali, děravé povlečení a přikrývku také, zelený bazén také, pláž ne jen hygienu také. Nehledě na to, že nabízí dovolenou u moře, ale to ,že kapacita pláže je 10 % na kapacitu hotelu to už neřeknou, doplňování barelů z vodovodu? Já osobně jsem načapal manažera jídelny a ještě jsem se s ním dostal do slovního konfliktu a mám svědky. Že jsme se po návratu z nemocnice koupali? Asi se máme na slunci vypařit. Na hotelovou pláž díky její hygieně, velikosti, a bezpečnosti nedostanu a hotelový bazén je asi na koukání. V každém případě se tvrdě chci bránit a domoci se spravedlnosti a kompenzace, která je minimálně na místě. Žádám všechny, kteří to tak také nechtějí nechat ať mě kontaktují a společně se budeme bránit i právní cestou. koublemilan@seznam.cz reagovat