spokojenost
Recenze hotelu Hotel Morris (Česko - Liberecký kraj - Nový Bor)
Hodnocení: |
průměrně:
3,6/5
|
Autor: |
Lenka Kučerová |
Vloženo: |
15. 5. 2014 |
Pobyt: |
duben 2014 |
Přečteno: |
134x |
Recenze se líbila: |
498
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
V hotelu se nám s manželem líbilo.. útulný a čistý hotel.. krásné dekorace..personál také příjemný. .počasí nám akorát nepřálo tak jsme trávili více času na hotelu a ve wellness..
Ubytování
průměrně
(4/5)
čistý pokoj s výhledem do parku a balkonem
Strava a stravování
průměrně
(4/5)
polopenze byla standardní chutná.. snídaně skvělé.. velký výběr
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3,5/5)
personál maximálně vstřícný a ochotný!
Okolí hotelu
průměrně
(4/5)
Lužické hory a okolí uspokojilo naše očekávání.. Krásný zážitek ve sklárně Ajeto
Celkový dojem
průměrně
(3,6/5)
Do hotelu bych se určitě vrátila
Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům |
doporučuje 27 z 42 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro všechny věkové kategorie
- Pro rodiny s dětmi
- Pro osoby toužící po klidu a odpočinku
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.