Poděkování
Recenze hotelu Hotel Morris (Česko - Liberecký kraj - Nový Bor)
Hodnocení: |
průměrně:
3,6/5
|
Autor: |
Petra Bláhová |
Vloženo: |
27. 5. 2014 |
Pobyt: |
květen 2014 |
Přečteno: |
125x |
Recenze se líbila: |
546
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Srdečně děkuji za skvělý wellness týden ve Vašem hotelu. Vše bylo na výborné úrovni, velmi srdečné a přátelské. Příjemné prostředí a milý personál se zasloužil o naše skvělé pocity z celého pobytu. Budu vzpomínat a děkuji!!!
Ubytování
průměrně
(4/5)
Pokoje moderní, čisté a příjemné..
Strava a stravování
průměrně
(4/5)
Na výborné úrovni.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3,5/5)
Velice ochodtný.
Okolí hotelu
průměrně
(4/5)
Celkový dojem
průměrně
(3,6/5)
Úžasný :-)
Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům |
doporučuje 27 z 42 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro obchodníky
- Pro všechny věkové kategorie
- Pro mládež
- Pro rodiny s dětmi
- Pro osoby toužící po klidu a odpočinku
- Pro zamilované a manželské páry
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.