Napsat recenzi

NOCNA MURA : Neskutocne sklamanie, nedoporucujeme!!!

Recenze hotelu Hotel Morris (Česko - Liberecký kraj - Nový Bor)

Hodnocení:
průměrně: 3,6/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2012
Přečteno: 455x
Recenze se líbila: 531 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

4* Park hotel Morris dle fotiek a nabidky vyzera velmi velkoryso, az luxusne, ale uz pri prichode dostanete poriadnu facku. Hotel je urazkou vsetkych 4hviezdickovych hotelov, clovek zvyknuty na ne sa zhnusy a clovek, ktory je prvy krat v tomto type hotelu si urobi zly nahlad na sluzby, konfort,zazemie, ktory by mal 4* hotel nabidnout!

Ubytování  průměrně (4/5)

Jedna sa o stary hotel s upravami, podotykam urcite nie 4*, nie priliz sikovneho interieroveho disagnera. Je to zlatanina roznych stylov, ktory postrada celok ako taky. Je to lepsi motorest polepeni tapetami /okrem restauracie/ Stary nevkusny osuchany nabytok, zmixovany z nabytkom z Ikei, na starom nabytku vsade sklo s ostrymi hranami, takze male deti neberte. Kupelne typu studenskeho internatu. Spinave balkony.

Strava a stravování  průměrně (4/5)

Jedlo standart 3* , len si musite zvyknut, ze maso s kasi, lososa atd, dostanete na taniery urcenom pre pastu, salat, polivku

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,5/5)

Repepcia : tu by sme chceli vyzdvyhnut,ta nas pobavila asi najviac, recepcne nezdravia a odzdravia az po vasom pozdraveni, v pripade, ze sa stazujete, su neprijemne, a pokazde sme sa stretli uz len z odulou tvarou prevracujucou oci. Mam pocit, ze nech si recepcna mysli o hostovi cokolvek, ma byt natolko profesionalna, ze svoje pocity a dojmy ma dat stranou,nakolko jednou z hlavnych naplni jej prace je byt prijemna, usmievava, informujuca hosta, to totiz tvori prvy dojem celeho komplexu. Nam recepcna zamlcala saunu a nefungujucu vyrivku, pri vymene pokoja nas informovala, ze vsetky pokoje su obsadene, co bola loz, nakolko vela hosti sa ubytovalo az po nas. A az pri ziadosti o stretnutie s niekym z vedenia, nam laskavo dala pokoj s balkonom. Nasou chybou totiz bolo,ze pri rezervacii sme neuviedli, ze chceme vyhlad na park. Nikoho totiz by nenapadlo, ze v Prakhotelu a s panoramatickej fotke na bilete, kde sa rozprestiera sirokosiahly park, budete mat vyhlad na panelak a rozpadavajucu sa fabriku. Ten rozsiahly park, je miniparcik, park je asi stvrtinovy popri fotke, óóó, a za parkom vedie hlavna cesta/ cca 100m od restauracie/, takze namiesto pokoja, kde sa zapocuvate do sumu listia a spevu vtackou, mozte pocitat pocet prejdenych aut a motoriek.

Vecer sme sa spytali na informace ohadne pesiej tury v okoli, kroru mimochodom ponukaju v ich doskach na recepcii, pani nam odvetila, ze o tom nic nevie, piskovcove koupaliste, /na ktore mate vstup z balicku/ nam odpovedala, ze nevie ake to tam je,ze tam nikdy nebola. Pri otazke, kam teda chodi – chodia miestny sa kupat, jej odpved znela: Prominte do toho Vam nic neni!!!!!!!!!!!!!. Nas nezujimal jej osobny zivot, ale snazili sme sa dostat niekake doporucenia a informaci z okolia. Co evidentne nebolo mozne. Nakoniec nam poradili slecny v restauracii.

Po tejto skusenosti by som navrhovala vedeniu, popremyslat o zmene zamestnancou, alebo aspon o poriadnom preskoleni, nakolko hostia hotelu su tam na to aby si to uzili a nemali pocit, ze sa musia prosit.

Ak damy praca nabavi, nemaju tam co robit, ak nevedia byt profesionalne nemaju tam co robit, a ak miestny clovek nepozna aktivity v okoli a nemoze podat informacie a ani vo vlastnom zaujme si nic nenastuduje, nemoze uspokojit hosta a tym tam opat nema co robit!!!

Ako pozitivum berem peknu stylovu restauraciu, prijemnu , usmievajucu sa obsluhu, ktora je ochotna, vstricna, mila, zodovie Vam akekolvek orazky a poda informacie o vyuziti v okoli.

Spa je pekne, prijemny pocit, avsak 20 minutovy zabal v hodnote 400KC! spociva v tom, ze Vas natru stetcom na zada cakoladu v rozsahu 40 x20cm, na to daju kuchynsku foliu, rucnik.

Vyhodene peniaze.

Solna jaskyna: to sme mali pocit, ze si robia asi vysmech zo svojich hosti. Miestnost polepena tapetami skal a zdiva, par vaniciek zo solou, v ktorych sa kazdy hrabe, dva inhalatory, bez nahubkov na jedno pouzitie, nebo dezinfekcie, takze mate pocit, ze ak to pouzijete dostanete atopicky exem, alebo pri najlepsiom herpes!!! a najviac ma pobavila asi 102 uhloproieckova Tv v miestnosti.

Pochopili sme preco nas chceli prehovorit na zabal a solnu jaskynu, az na druhy den. Totiz ak toto absolvujete hned prvy den, rozmyslite si ostane wellness sluzby: typu masaze, kupele atd, nakolko uz predpokladate, ze aj to bude stat za... a budu to vyhodene peniaze + hned prvy den si pokazite dojem.

kupel, sauna fajn, len v saune chyba voda, alebo aspon plastove kelimky, aby ste si mohli naliat vodu s kohutku, virivka na fotkach tak prezentovana nefunguje.

Okolí hotelu  průměrně (4/5)

z Prakhotelu budete mat vyhlad na panelak a rozpadavajucu sa fabriku. Ten rozsiahly park, je miniparcik, park je asi stvrtinovy popri fotke, óóó, a za parkom vedie hlavna cesta/ cca 100m od restauracie/, takze namiesto pokoja, kde sa zapocuvate do sumu listia a spevu vtackou, mozte pocitat pocet prejdenych aut a motoriek.

Ked sa prenesiete za pociatocne sklamanie, je mznost roznych vyletov v okoli, takze to ujde.

Celkový dojem  průměrně (3,6/5)

nie ze nemozme hotel doporucit, skor doporucitim si dobre premyslit to risknut, Doporucila by som vyhnut sa velkemu sklamaniu.

Moc by som si priala, aby si ludia nemysleli, ze ked si kupia nieco zo zlavou maju byt s ticha a zobrat to co sa im nabizi, aj ked To nekoresponduje zo stavom nabidky , ktoru si kupili. A ano, pobyt si kupite z vyraznou zlavou, ale nas ako zakaznikou to nema co trapit, a nie je to dovod byt ticho, vedenie hotela si ma stat za tym co nabizi a poskytovat sluzby na urovny 4hviezdickoveho hotela! cena po zlave zodpoveda skutocnemu stavu nabidky, takze ziadna zlava to nie je.

My sme sa nakoniec rozhodli zostat a uzit si pobyt ako sa len da, nakolko nevieme, kedy budeme mat dalsi volny vikend bez deti. V opacnom pripade, by sme hotel opustili a ziadali kompenzaciu v plenej vyske aj s nakladmi na dopravu

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

PO 1 ROKU :

I po roku sa stav hotelu vobec nezmenil.

Nielenze sme nedostali ziadnu spatnu vazbu na nasu staznost (pisali sme ju rovno na vedenie spolocnosti!!!!), ale ako citam nove recenzie, management je uplne lahostajny na nazor svojich hosti. Nic neurobil k skvalitneniu svojich sluzieb a k napraveniu nazoru klientov.

Preto sme presvedceni, ze sa jedna len o tahac penazi na ukor slusnych ludi, ktori uveria inzerovanej nabidke. Je neskutocne,ze i po opakovanych staznostiach a tak zlych referenciach, majitelia nic s tymto stavom nerobia.

Precitala som si aj par kladnych recenzi, som presvedcena, ze si ich pise hotel sam, neviem si to inak vysvetlit, horsie je vsak, ze tu ide o klamanie a zavadzanie novych potencionalnych hosti.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 27
z 42 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Liberecký kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání