Napsat recenzi

Hotel Morris Nový Bor

Recenze hotelu Hotel Morris (Česko - Liberecký kraj - Nový Bor)

Hodnocení:
průměrně: 3,6/5
Vloženo:
Pobyt: září 2016
Přečteno: 197x
Recenze se líbila: 468 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Hotel je aktuálně zaměřen mimo českou klientelu, především na blízké příbuzné z býv. NDR a na pořádání svateb. Také z vlastních zkušeností nehodnotím nějak pozitivně kombinaci svatby s provozem hotelu, i v tomto případě to bylo ke škodě a obsluze normálních hostů.To ostatní mi připadá , že už dělají jaksi navíc. Vyjma výborné kuchyně, se hotel vyznačuje nepříliš bystrou recepcí a ploužící se obsluhou, až snad na 1-2 výjimky.

Ubytování  průměrně (4/5)

Dobrý, ale v lednici scházelo pivo a balkony jsou oprýskané.

Strava a stravování  průměrně (4/5)

Výborné, ale na romantickou večeři, uleželý sýr,rizoto a zmrzlina nebo lívance? My jsme se ozvali , tak nám to menu nakombinovali z "normálních " jídel

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,5/5)

Vybavení OK, ale číšníci byli někdy na nulu,...

Okolí hotelu  průměrně (4/5)

Výborné, ale jen v tom horku chybí bazén, nejbližší koupání v Česká lípě.

Celkový dojem  průměrně (3,6/5)

Za problém považuji mix svateb a hotelových hostů, již tak lenivý personál pak nestíhá vůbec nic. Být provozním tak bych se nad tímto zoufalstvím vážně zamyslel a ještě jednu věc. Provozní ,který nechá v půlce září u vstupu hotelu na černé opršelé tabuli křídou nápisy o nabídce z poloviny srpna je prostě diletant a namá v řídící funkci 4* hotelu co dělat!

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 27
z 42 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro všechny věkové kategorie

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Liberecký kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání