Celková spokojenost
Recenze hotelu Hotel Morris (Česko - Liberecký kraj - Nový Bor)
Hodnocení: |
průměrně:
3,6/5
|
Autor: |
Jiří |
Vloženo: |
7. 11. 2023 |
Pobyt: |
listopad 2023 |
Přečteno: |
3x |
Recenze se líbila: |
76
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Byli jsme tam na tři noci, chtěli jsme si prohlédnout Nový Bor včetně okolí.
Ubytování
průměrně
(4/5)
Čisto, teplo, bez problémů
Strava a stravování
průměrně
(4/5)
Měli jsme pouze snídaně, klasický výběr, vše co si člověk představí pod tradičním evropským standardem
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3,5/5)
Byli jsme v sauně, příjemné prostředí, whirlpool bohužel mimo provoz.
Slečny na recepci ochotné.
Okolí hotelu
průměrně
(4/5)
Překvapilo nás čisté město, asi jsme měli nějaké černější představy, sklářské muzeum nedaleko od hotelu, pivovar Born s dobrým pivem. Je fakt, že přes den je hlavní průjezd
městem dost rušný, ale hotel je trochu mimo, takže v noci klid.
Celkový dojem
průměrně
(3,6/5)
Po negativních recenzích jsme byli příjemně překvapeni a v jádru nemůžeme hotelu nic závažného vytknout
Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům |
doporučuje 27 z 42 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro obchodníky
- Pro všechny věkové kategorie
- Pro starší a méně pohyblivé osoby
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.