Napsat recenzi

Celková spokojenost

Recenze hotelu Hotel Morris (Česko - Liberecký kraj - Nový Bor)

Hodnocení:
průměrně: 3,6/5
Vloženo:
Pobyt: listopad 2023
Přečteno: 4x
Recenze se líbila: 85 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Byli jsme tam na tři noci, chtěli jsme si prohlédnout Nový Bor včetně okolí.

Ubytování  průměrně (4/5)

Čisto, teplo, bez problémů

Strava a stravování  průměrně (4/5)

Měli jsme pouze snídaně, klasický výběr, vše co si člověk představí pod tradičním evropským standardem

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,5/5)

Byli jsme v sauně, příjemné prostředí, whirlpool bohužel mimo provoz.

Slečny na recepci ochotné.

Okolí hotelu  průměrně (4/5)

Překvapilo nás čisté město, asi jsme měli nějaké černější představy, sklářské muzeum nedaleko od hotelu, pivovar Born s dobrým pivem. Je fakt, že přes den je hlavní průjezd

městem dost rušný, ale hotel je trochu mimo, takže v noci klid.

Celkový dojem  průměrně (3,6/5)

Po negativních recenzích jsme byli příjemně překvapeni a v jádru nemůžeme hotelu nic závažného vytknout

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 27
z 42 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro obchodníky
  • Pro starší a méně pohyblivé osoby
  • Pro všechny věkové kategorie

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Liberecký kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání