recenze
Recenze hotelu Grand Hotel **** (Česko - Vysočina - Třebíč)
Hodnocení: |
průměrně:
2,8/5
|
Autor: |
David |
Vloženo: |
10. 8. 2014 |
Pobyt: |
srpen 2014 |
Přečteno: |
270x |
Recenze se líbila: |
521
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
4 |
Dobrý den
Využily jsme nabídku slevoveho portálu na romantický pobyt pro 2 v termínu od 8-10.8.14
Pobyt byl perfektní moc jsme si odpočinuli moc personálu dekujem.
Ubytování
průměrně
(2,9/5)
Pokoje krasne čisté pokojské milé ve všem nám vyšly vstříc děkujeme.
Strava a stravování
průměrně
(2,6/5)
Příjezdová večeře byla výborná pochutnaly jsme si na pepřové omáčce. Při romantické večeři při svickach pstruh neměl chybu manžel měl plátek s horcici taky si to chválil a hned jsem to dělala doma dekujem za super inspiraci.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3/5)
Vybavení hotelu je perfektní vše co potřebujete maté na hotelu a co chybí stačí pořádat na recepci a vyjdou vám vstříc. Číšník byl usměvavý ochotny není co vytknout.
Okolí hotelu
průměrně
(4/5)
Okolí hotelu je krasne doporučuji Židovskou čtvrť ,ale každý si udělá volný čas podle sebe my jsme jely na zámek v Telči.
Celkový dojem
průměrně
(2,8/5)
Krása mini dovolená za ty peníze to opravdu stoji. Když jde odjížděly na pobyt tak jsme se trochu strachovaly, ale není tomu tak můžeme jed doporučit.
Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům |
doporučuje 55 z 123 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro všechny věkové kategorie
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
lenka: reakce - 10. 8. 2014 17:34
Také jsme se dnes vrátily ,souhlasím ,že pokoje i obsluha byly v pořádku ale asi jsme jedli někde jinde naše jídlo bylo hrozné a nebo jsme si špatně vybraly já měla polosyrové bramboráčky a studený kyselý špenát a manžel tvrdý řízek a dezert pečené jablko no ten byl vrcholem nechutnosti i když krásně načinčaný. reagovatSoptikB: Re: reakce - 12. 10. 2015 12:34
Dobrý den. Nevybrali jste si "špatně", to co popisujete, je na tomto "Grand hotelu" (ha, ha..) úplně normální. Jeho majitel a provozovatel, jinak to balkánský podnikatel j velmi dobře ví, proč to dělá.Peníze získané téměř podvodem, v mírnějším případě klamavou reklamou, mu zcela jistě nesmrdí. To, že většina hostů odjíždí totálně znechucena, má někde dole "mezi půlkami"!! Vedení hotelu se ani NEOBTÉŽUJE vám odpovědět na stížnost nebo připomínku! reagovat