Napsat recenzi

Dvoudenní pobyt

Recenze hotelu Grand Hotel **** (Česko - Vysočina - Třebíč)

Hodnocení:
průměrně: 2,8/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2014
Přečteno: 281x
Recenze se líbila: 509 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 4

Zakoupili jsme dvoudenní romantický pobyt v Grand hotelu. Po přečtení recenzí na tento hotel jsme příliš od pobytu neočekávali, avšak opak byl milým překvapením. Úslužný personál, příjemné a čisté prostředí.

Ubytování  průměrně (2,9/5)

Pokoje čisté, dobře vybavené.

Strava a stravování  průměrně (2,6/5)

Snídaně bohaté, večeře velmi dobré chuťově i hezky servírované.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3/5)

Vybavení odpovídá nabídce na webových stránkách. Využili jsme bazén s protiproudem.

Okolí hotelu  průměrně (4/5)

Náměstí je velmi hezké, také historické části Třebíče.

Celkový dojem  průměrně (2,8/5)

S pobytem jsme byli velice spokojeni.

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 55
z 123 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro obchodníky
  • Pro všechny věkové kategorie
  • Pro starší a méně pohyblivé osoby
  • Pro mládež
  • Pro rodiny s dětmi
  • Pro osoby toužící po klidu a odpočinku
  • Pro zamilované a manželské páry

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Vlastimil K.: ?????????????? - 10. 9. 2014 17:42

Tak tomu říkám recenze jako z učebnice. Totálně neosobní, to si majitel hotelu s ní mohl dát trochu více práce. Vybavení odpovídá webovým stránkám !!!!!!!!!!!!! Toj sem se málem umlátil smíchy. reagovat

Martin Labaj: Re: ?????????????? - 12. 9. 2014 19:10

Pane Vlastimile nic ve zlém,ale musím s Vámi hrubě nesouhlasit. Jsem dost vybíravý kde se uložím ke spánku a kde, jak a ským trávím svůj volný čas. Grand hotel je místo kde jsem byl velmi spokojený. Samozřejmě že jsem našel "nějaké" malé nedostatky,ale nic co se píše v některých recenzích.Bydlím asi 300 Km od Třebíče a nejsem spřízněnou duší Grandhotelu. To jen pro informaci aby jste mě nenařkl, že tento hotel řídím a píšu tady recenze. reagovat

Renata L.: Pobyt - 11. 9. 2014 10:32

Pane Vlastimile, je možné, že Vaše zkušenosti s pobytem v tomto hotelu jsou jiné, avšak my s manželem jsme byli opravdu spokojeni. V tomto hotelu jsme byli ubytováni 28. a 29. 7. 2014, takže celkem čerstvá zkušenost. reagovat

SoptikB: Re: Pobyt - 12. 10. 2015 12:28

Dobrý den pane Martine a Renato. Víte co je na většině těch "negativních" recenzí zajímavého? Téměř naprostá shoda kritizovaných nedostatků - především (budu slušný) nechutná strava, přítmí, v restauraci ne příliš ochotný personál, pach z kuchyně téměř po celém hotelu, nikoliv bazén, ale pidibazének , nepořádek v příjezdovém "tunelu" a na parkovišti, bordel na vnitroblokové střeše na kterou se díváte z úrovně pokojového okna. My jsem tam byli počátkem října 2015 a všechny v recenzích kritizované nedostatky POTVRZUJI!!!!! Možná jste měli štěstí. Jen pro vše info. Víte kdo je majitelem a proč to tam tak "balkánsky" vypadá?? Asi ne, že? Je to Dušan Švonja, balkánský podnikatel a provozovatel hotelu. Stačí?! Pokud ne, tak si o něm zjistěte více a lépe budete chápat jeho chování! reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Vysočina - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání