spokojenost
Recenze hotelu Grand Hotel **** (Česko - Vysočina - Třebíč)
Hodnocení: |
průměrně:
2,8/5
|
Autor: |
Alena H. |
Vloženo: |
21. 12. 2016 |
Pobyt: |
prosinec 2016 |
Přečteno: |
130x |
Recenze se líbila: |
397
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
já na rozdíl od ostatních jsem byla se vším v hotelu spokojena. Jídlo výborné, voda v bazénu teplá až moc a čistá. Snídaně dobré. Jen pro děti by zde mohli přidat nějaké sladké pečivo, ale výběr byl dostačující. Uznávám, že na **** to asi není, ale my jsme přišli na hotel jen večer se najíst a vyspat a ráno zase za památkami. A za tu cenu, musím říct super! Obsluha taky výborná.
Ubytování
průměrně
(2,9/5)
dobré , přímo v centru, všude blízko.
Strava a stravování
průměrně
(2,6/5)
výborná
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3/5)
až na trochu flekatý koberec, všude čisto.*
Okolí hotelu
průměrně
(4/5)
přímo na náměstí ***
Celkový dojem
průměrně
(2,8/5)
doporučuji
Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům |
doporučuje 55 z 123 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro všechny věkové kategorie
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.