Spokojenost na jedničku
Recenze hotelu Grand Hotel **** (Česko - Vysočina - Třebíč)
Hodnocení: |
průměrně:
2,8/5
|
Autor: |
Monika V. |
Vloženo: |
17. 1. 2014 |
Pobyt: |
prosinec 2013 |
Přečteno: |
368x |
Recenze se líbila: |
479
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
1 |
V časovém horizontu roku a půl jsme byli 3x a byli jsme naprosto spokojení. Každého zkrátka potká, co má. S díky za bezva služby a relax Monika V. a Marek M.
Ubytování
průměrně
(2,9/5)
Bezva :) čisto a teplo.
Strava a stravování
průměrně
(2,6/5)
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3/5)
Vkusné zařízení pokojů, vstřícnost celého personálu. Recepcí počínaje, uklízečkou a kuchařem konče.
Okolí hotelu
průměrně
(4/5)
Nádherné město plné historie, různých druhů náboženství, každý si má možnost najít své.
Celkový dojem
průměrně
(2,8/5)
Spokojenost na jedničku. Děkujeme.
Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům |
doporučuje 55 z 123 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
SoptikB: Ostuda Třebíče - 6. 10. 2015 15:48
Pokud jste tuto recenzi nenapsali jako zaměstnanci hotelu, tak nevím, zda vás mám obdivovat nebo litovat, jestliže takovou špínu, smrad a kulinářský hnus, jaký představuje "hotel Grand" hodnotíte celkovým dojmem "spokojenost na jedničku"! To, co nabízejí, je tak na úrovni ubytovny pro zahraniční dělníky! Když jsem si pročetl i další recenze, tak je vidět, že vedení hotelu na tento stav z "vysoka ...e!" Není přece náhoda, že tolik recenzí se shodne v tolika negativních hodnoceních. Osobně si dovolím tento hotel po pobytu počátkem října 2015 v rámci "romantické večeře" (ha, ha..) označit za ostudu Třebíče! reagovat