Napsat recenzi

Špatný hotel

Recenze hotelu Hotel Džbán (Česko - Moravskoslezský kraj - Karlova Studánka)

Hodnocení:
průměrně: 3,7/5
Vloženo:
Pobyt: prosinec 2014
Přečteno: 380x
Recenze se líbila: 509 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

V Karlově Studánce pobývám často. Několikrát jsem zkusil zajít na oběd do hotelu Džbán Nikdy jsem zde nebyl ubytován. Vždy jsem byl velmi zklamán, již nikdy tam nepůjdu.

Ubytování  průměrně (3,8/5)

Bez ubytování

Strava a stravování  průměrně (3,8/5)

Strava špatná, asi tak jako všude v okolí, prostředí ušmudlané a stálý zápach.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,9/5)

Personál ucházející, vybavení velmi staré a opotřebované.

Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky  průměrně (4,3/5)

Okolí hotelu  průměrně (4,6/5)

Celkový dojem  průměrně (3,7/5)

Špatný hotel.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 25
z 40 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro mládež

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Moravskoslezský kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání