Víkend ve Džbánu
Recenze hotelu Hotel Džbán (Česko - Moravskoslezský kraj - Karlova Studánka)
Hodnocení: |
průměrně:
3,7/5
|
Autor: |
Beruna |
Vloženo: |
27. 9. 2021 |
Pobyt: |
září 2021 |
Přečteno: |
116x |
Recenze se líbila: |
146
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Do Karlovy Studánky kdykoliv, ale ubytování ve Džbánu už asi ne a jídlo v této restauraci rozhodně ne.
Ubytování
průměrně
(3,8/5)
V celé budově chybí klimatizace, na chodbách okna, kterými by se daly vyvětrat výpary z kuchyně. Hrozny vzduch. V pokojích je základní vybavení. V koupelně chybí háčky na pověšení ručníků.....
Strava a stravování
průměrně
(3,8/5)
Snídaně v podobě rautu žádná hitparáda, ale najedli jsme se. Výběr z vařených jídel taky docela omezený, ale jídlo bylo chutné.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3,9/5)
Když budete mít štěstí, a pan číšník bude mít dobrou náladu, tak vás třeba i obslouží dřív než za půl hodiny. Nás si u stolu v poloprázdné restauraci všiml už po 20 minutách, za dalších 15 minut přinesl objednané pití a večeři ( kterou jsme měli jakožto ubytování objednanou den předem), jsme dostali na stůl už 55 minut po usednutí za stůl. Wow !!! Tak sem už opravdu nikdy.....
Okolí hotelu
průměrně
(4,6/5)
Parkování pro ubytované je kapacitně velmi omezené.
Celkový dojem
průměrně
(3,7/5)
Zklamaní.
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 25 z 40 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.