Napsat recenzi

Repríza konce 80. let opět v akci...

Recenze hotelu Hotel Džbán (Česko - Moravskoslezský kraj - Karlova Studánka)

Hodnocení:
průměrně: 3,7/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2016
Přečteno: 185x
Recenze se líbila: 379 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Hotel čerpá ze své příznivé polohy v srdci Karlovy Studánky. Je ale znát, že majitel nechce a nehodlá do vybavení a stavu hotelu už nadále invenstovat ani korunu. Což je smutné, a podepisuje se to pak na celkovém dojmu z hotelu, a potenciální (ne)možnosti se tam ubytovat znovu.

Ubytování  průměrně (3,8/5)

Pokoj v podkroví je ideálně vhodný pro trpaslíky a děti, či pro dospělé pod 160 cm výšky. Osvětlení naprosto nedostatečné a v dvoulůžkovém pokoji je k dispozici pouze jedna stolní lampa, navíc málo zástrček. TV je stará, jede pouze přes set-top box, ze kterého věčně vypadává kabel, takže když jede, tak šumí. Ovladač měl rozbitý kryt na baterky.

Sprchový kout velmi příjemný, i když se tam málem člověk nevleze, a to nemusí mít 100 kg. Malá koupelnička a pohodlná postel je důvod pro hvězdičku navíc, ta byla příjemná.

Strava a stravování  průměrně (3,8/5)

Kuchař(i) vaří výborně, a je to jeden z mála opravdových kladů a opravdových pozitiv a kladů hotelu. Tedy, co se týče večeří a obědů. Ke snídani dostanete pouze to nej..levnější. Eidam (jiný sýr tam za celou dobu nebyl), nejlevnější šunka, případně gothaj. Dále okurka a bílá paprika. Pečivo - rohlík, chleba, jakési dva druhy sladkého pečiva, jogurt a marmeláda. Ale opravdu žádná sláva - pouze malý stolek uprostřed místnosti. O teplých pokrmech ke snídani nelze mluvit - maximálně vejce nebo párek.

Zato večeře a teplá jídla jsou opravdu výborná. Kuchař znamenitý, věřím, že pokud by dostal prostor, nebo by majitel najal vícero personálu, tak by snídaně vůbec nemusely být odfáklé, ale teplé pokrmy by byly výborné.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,9/5)

Hotel prožil svá nejlepší léta a je tomu již dávno, dávno, dávno, a je to znát. Po chodbě se line pach z kuchyně, stěny pomalu papírové, takže je slyšet vše z okolních pokojů. Navíc i hluk z tanečních zábav.

Personál - paní recepční velmi úslužná a přívětivá, mladý floutek na recepci přesný opak... Číšníci také v rámci možností příjemní, stejně tak pokojská. Opravdu největší pochvalu mají ode mě kuchaři, ti jsou výborní.

Okolí hotelu  průměrně (4,6/5)

Nádherné prostředí Karlovy Studánky, vzduch, tamější atmosféra a prostředí vás totálně vtáhnou do "děje", a jsou obrovským lákadlem se sem vracet i pro léta příští.

Celkový dojem  průměrně (3,7/5)

Jak bylo psáno na začátku recenze - majitel hotelu zřejmě rád bere, ale málo dává. Investice do wellness centra je jediný klad.

Náročnějším klientům hotel stoprocentně nedoporučuju. Spíš doporučím bydlet jinde v Karlově Studánce, sem chodit pouze na obědy a večeře.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 25
z 40 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro starší a méně pohyblivé osoby

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Moravskoslezský kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání