pochvala
Recenze hotelu Hotel Džbán (Česko - Moravskoslezský kraj - Karlova Studánka)
Hodnocení: |
průměrně:
3,7/5
|
Autor: |
Jindřich |
Vloženo: |
26. 11. 2015 |
Pobyt: |
listopad 2015 |
Přečteno: |
145x |
Recenze se líbila: |
430
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
1 |
Byli jsme velice spokojeni
Ubytování
průměrně
(3,8/5)
výborné
Strava a stravování
průměrně
(3,8/5)
skvělá
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3,9/5)
dobré
Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky
průměrně
(4,3/5)
Okolí hotelu
průměrně
(4,6/5)
nádherné
Celkový dojem
průměrně
(3,7/5)
vřele doporučujeme
Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům |
doporučuje 25 z 40 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro všechny věkové kategorie
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
Jaromír Axman: ubytování - 13. 3. 2016 20:17
Do tohoto hotelu jezdím již více než 2 roky a divím se těm hlupákům co píši tak škodlivé recenze. Buďto jsou lidé, kteří nepřejí úspěch hotelu nebo zakomplexovaní idioti. Vždy když do Džbánu přijedeme tak je naplněný k prasknutí. Přijďte tam třeba na taneční večer, tak se tam nedostanete. Zajděte si do Džbánu na oběd a není zde místo. Ještě jsem se nikde nesetkal například s tím abych deset minut před koncem výdeje měl na stole tolik jídla jako ve Džbáně. Tak potom se ptám, kde jsou ti nespokojeni? Kritikům chci vzkázat, když nemáte mozek, tak aspoň neškoďte. Jaromír Axman reagovat