Trapnost a nehoráznost
Recenze hotelu Hotel Morris (Česko - Liberecký kraj - Nový Bor)
Hodnocení: |
průměrně:
3,6/5
|
Autor: |
Iveta |
Vloženo: |
11. 3. 2018 |
Pobyt: |
březen 2018 |
Přečteno: |
135x |
Recenze se líbila: |
348
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
4 hvězdy ani ve snu,na recepci velmi neochotná blondýna,pokoj 3dny neuklizen,masáže katastrofa
Ubytování
průměrně
(4/5)
Velmi špatné,neochota a nepříjemné chování na recepci
Strava a stravování
průměrně
(4/5)
To je jediné co bylo profesionální,velmi chutné a příjemná obsluha
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3,5/5)
Pobyt na 3 dny,v těchto dnech nám nebyly ani jednou vyměněny ručníky a nedoplněny šampóny o úklid jsme si museli zažádat sami a ručníky nám dali po velké nepříjemné debatě na recepci.Sprchový kout neodtékal. Masáže jsou hezké na fotce ale realita je velmi protivná paní která netuší co masáž je.Vrchol všeho bylo když nám NĚKDO dálkově vypnul topení cca v 14:00 a když asi v 17:00 jsme šli opět na recepci co se děje tak nám TA blondýna řekla,že topení vypnul asi údržbář a neví proč a že s tím nic nemůže udělat KATASTROFA
Okolí hotelu
průměrně
(4/5)
Silnice ...
Celkový dojem
průměrně
(3,6/5)
Vyhozené peníze a čas
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 27 z 42 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.