Hotel Morris
Recenze hotelu Hotel Morris (Česko - Liberecký kraj - Nový Bor)
Hodnocení: |
průměrně:
3,6/5
|
Autor: |
Maréta |
Vloženo: |
19. 11. 2017 |
Pobyt: |
listopad 2017 |
Přečteno: |
103x |
Recenze se líbila: |
411
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Dobrý den, první dojmy z hotelu byli úžasné,snídaně velkolepé, večeře špatné nebyli =)..poslední den jsme tedy docela dlouhou dobu po hlavním jídle čekali na dezert a to jsme tam byli asi tři stoly. Částečným masážím bych nevytknula nic,ale za co bych se tedy styděla, je vybírat 100Kč za noc. Člověk tam nechá dost velké peníze a ještě platí za parkoviště.
Ubytování
průměrně
(4/5)
Spokojenost
Strava a stravování
průměrně
(4/5)
Doré
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3,5/5)
Dobré
Okolí hotelu
průměrně
(4/5)
Krásné
Celkový dojem
průměrně
(3,6/5)
Perfektní
Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům |
doporučuje 27 z 42 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro obchodníky
- Pro zamilované a manželské páry
- Pro mládež
- Pro osoby toužící po klidu a odpočinku
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.