Napsat recenzi

Parkohotel Norris Nový Bor odpočinek na 100%

Recenze hotelu Hotel Morris (Česko - Liberecký kraj - Nový Bor)

Hodnocení:
průměrně: 3,6/5
Vloženo:
Pobyt: duben 2018
Přečteno: 92x
Recenze se líbila: 409 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Krásné ubytování, vkusně zařízený hotel, velice příjemný a ochotný personál. Výborné jídlo a skvělé snídaně, u kterých si vybere každý. Masáže byli skvělé, wellness centrum vkusně zařízené a paní masérka byla velice příjemná. Mohu jen doporučit.

Ubytování  průměrně (4/5)

Nádherné

Strava a stravování  průměrně (4/5)

Super

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,5/5)

Příjemný personál

Okolí hotelu  průměrně (4/5)

Krásné

Celkový dojem  průměrně (3,6/5)

Spokojenost

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 27
z 42 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro všechny věkové kategorie
  • Pro mládež
  • Pro rodiny s dětmi

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Liberecký kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání