Napsat recenzi

Byli jsme velice zklamáni

Recenze hotelu Hotel Morris (Česko - Liberecký kraj - Nový Bor)

Hodnocení:
průměrně: 3,6/5
Vloženo:
Pobyt: únor 2013
Přečteno: 1 890x
Recenze se líbila: 616 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 1

V hotelu Morris v Novém Boru, jsme moc spokojeni nebyli. Hlavně se službami v recepci a welness procedůramy.

Ubytování  průměrně (4/5)

Pokoje příjemné a čisté, na ubytování si určitě nemůžeme stěžovat.

Strava a stravování  průměrně (4/5)

Strava výborná, restaurace taktéž. Skoro stejné provedení jako v hotelu Morris v České Lípě. Myslím, že stravování je jejich nejlepší stránka.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,5/5)

Se službamy jsem moc spokojeni nebyli. Recepční jsme se museli na všechno ptát, nedostali jsme žádné informace, co si kam vzít (župany, ručníky) apod. Po večeři jsem uvolnili místo v restauraci a šli si sednout do Lobby baru, kde jsme si chtěli dát nějaký koktejl, ten bohužel nefungoval. Jenže to nám nikdo neřekl a ani slečna recepční, která přímo na proti Lobby baru sedí. Seděli jsme tam tři páry a jedna rodina s dětmi a čekali jestli nás někdo obslouží nebo se nám bude věnovat. Po více jak půl hodině, za námi přišla jediná servírka, která byla na celý hotel a řekla, že bar nefunguje, že si musíme objednat u ní a to že nám přinese až bude volněji v restauraci. Myslím, že hotel s 4 hvězdičkami by měl mít jiný přístup.A to, že nevadilo recepční, že tam sedíme a nevíme co se dějě, proč k nám nikdo nepříjde, nám bobyt dost znepříjemnilo. Dále nás dost zarazilo, že při welness procedůře, na které jsme byli(zábal), byl vedle nás ve stejné místnosti další pár a jen oddělený průhledným závěsem, nebylo to vůbec příjemné. Můj přítel měl mít masáž nohou, dostal pouze klasickou perličku, kterou koupíte za pár stovek, aby jste si v ní namáčeli nohy doma, prostě bedýnku s vodou a tam se měl 20 ráchat, to bylo celé. Zkrátka těch věcí tam bylo více a za peníze, které jsme za to dali a také utratili tam, jsme se služeb byli velice zklamáni.

Okolí hotelu  průměrně (4/5)

Okolí hotelu pěkné a Nový Bor je krásné městečko.

Celkový dojem  průměrně (3,6/5)

Do tohoto hotelu v Novém Boru se již určitě nevrátíme. Čekali jsme, že služby budou stejné jako v České Lípě, kde jsme byli spokojeni na 110 %. Tam byl příjemný personál a welness služby , které jsme měli tam byli úžasné a ten hotel jen doporučujeme. Nedá se to s Novým Borem vůbec srovnat, tam byla příjemná jen servírka a té nám bylo až líto, když tam byla sama.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 27
z 42 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Křemenáková Ivana: stížnost - 31. 10. 2013 18:54

Dobrý večer . Koupila jsem mamince poukaz přes portál slevová k narozeninám.Boužel k mému zklamání se mojí matce nelíbily služby co se welness programu týká . Při příjezdu záměna procedur,pak procedury jen odpoledne a solná jeskyně večer v 21,00 ,a to i když přes den, kdy tam bylo volno. Nakonec poslední procedura v den odjezdu byla dána na 11,00, když do 10,00 měli opustit hotelový pokoj byla dopoledne .Zdá se mi to podivné .Kvalita večeří při takovém pobytu také neodpovídala kategorii hotelu.Hotel jinak pěkný a čistý . Vzhledem k tomu, že již nějaké lázeňské pobyty a procedury využívala dříve,tak má srovnání o kvalitách služeb . Myslím si, že takto budete přicházet o své klienty.S pozdravem Křemenáková Ivana reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Liberecký kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání