Napsat recenzi

Pěkný hotel a příšerné služby

Recenze hotelu Hotel Morris (Česko - Liberecký kraj - Nový Bor)

Hodnocení:
průměrně: 3,6/5
Vloženo:
Pobyt: prosinec 2015
Přečteno: 220x
Recenze se líbila: 569 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Hotel byl opravdu moc hezký, luxusní. ALE!!! Wellness služby byly příšerné. Jediné co stálo za něco byla vířivka a sauna. Rozhodně nedoporučuji masáže. Cena 500Kč za 20min a přitom po vás slečna pouze roztírá masážní olej. Komická je opravdu "solná jeskyně"! Na tento hotel bych nejraději poslala hygienu, jelikož ručníky a deky dostanete po dalších "x" lidech.. Opravdu nechutné! Personál bych hodnotila spíše negativně. Romantická večeře v tom nehledejte nic jiného než, že kromě hlavního chodu a dezertu dostanete navíc předkrm! V okolí není nic zajímavého. Rozhodně hotel nedoporučuji.

Ubytování  průměrně (4/5)

pěkné

Strava a stravování  průměrně (4/5)

hrůza, nedostatečné

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,5/5)

v textu

Okolí hotelu  průměrně (4/5)

není nic zajímavého

Celkový dojem  průměrně (3,6/5)

ušlo to

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 27
z 42 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro obchodníky

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Liberecký kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání