Napsat recenzi

petr

Recenze hotelu Sunland Resort Hotel Beldibi (ex Imperial Sunland) ***** (Turecko - Kemer - Beldibi)

Hodnocení:
průměrně: 2/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2022
Přečteno: 89x
Recenze se líbila: 111 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

katastrofa

Ubytování  průměrně (2,1/5)

-Hotel má nejlepší léta za sebou nutná rekonstrukce, hlavně sociální

zařízení

+Mezi pláži a hotelem je frekventovaná silnice tento hotel ale má pěkný

podchod takže na silnici vůbec nemusíte.

Strava a stravování  průměrně (2,7/5)

+ Strava obstojná hodně zeleniny a ovoce.

chlazená voda v kelímkách volně dostupná všude

- Stále chyběli příbory a místo dezertních lžiček byly klacíky jak v bufetu u silnice. Nedostatek talířů a hrnků, špinavé stoly. Plážové bar pouze nealko nápoje to samé u bazénu.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (1,8/5)

- katastrofa - za 8 dní pobytu 2x uklizený pokoj

fit centrum hrůza stroje nefunkční a některých místo přístrojů trčeli

jenom dráty.

chybí bazén pro děti 3-7let, spojený s tobogánem to je tak akorát na

pěkný průšvih

Pláž a moře  průměrně (3,4/5)

Pláž písečná ale vstup do moře přes vetší oblázky nutná obuv.

Lehátkové molo vstup do moře po žebříku asi 10schodů na molu plážový bar

Okolí hotelu  průměrně (3,2/5)

Hotel se nachází na úpatí hor

Do města Kemer jezdí autobus za 3€u/ osobu

Poblíž hotelu jsou též menší obchody

Všude je platba v €U

Celkový dojem  průměrně (2/5)

CK kanceláře by měli tento hotel nabízet za 3*

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 2
z 12 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Kemer - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání