Katastrofa
Recenze hotelu Sunland Resort Hotel Beldibi (ex Imperial Sunland) ***** (Turecko - Kemer - Beldibi)
Hodnocení: |
průměrně:
2/5
|
Autor: |
Arnošt Svoboda |
Vloženo: |
26. 6. 2022 |
Pobyt: |
červen 2022 |
Přečteno: |
212x |
Recenze se líbila: |
130
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Absolutní katastrofa ohledně stolování, nebyly příbory, hrnečky, skleničky, všude bordel, byly jsme rádi , že jsme jeli domů. Služby okolo zmrzliny, občerstvení a úklidu- pohroma. Není to jen náš názor, ale názor mnoha dalších nejenom z Čech. Klimatizace neustále sama vypínala. Nejsem zaujatý, ale pobyt z Kazachtánci není to pravé ořechové. V žádném případě nedoporučuji
Ubytování
průměrně
(2,1/5)
Nešly zavírat balkonové dveře, úklid slabší
Strava a stravování
průměrně
(2,7/5)
Absolutní katastrofa ohledně služeb, úklidu,
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(1,8/5)
Personál neměl zájem
Pláž a moře
průměrně
(3,4/5)
Vstup do vody kamenitý, moře fajn
Okolí hotelu
průměrně
(3,2/5)
Moře bylo to nejlepší
Celkový dojem
průměrně
(2/5)
ŠPATNÉ,ŠPATNÉ
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 2 z 12 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.