Napsat recenzi

Katastrofa

Recenze hotelu Sunland Resort Hotel Beldibi (ex Imperial Sunland) ***** (Turecko - Kemer - Beldibi)

Hodnocení:
průměrně: 2/5
Vloženo:
Pobyt: červen 2022
Přečteno: 212x
Recenze se líbila: 130 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Absolutní katastrofa ohledně stolování, nebyly příbory, hrnečky, skleničky, všude bordel, byly jsme rádi , že jsme jeli domů. Služby okolo zmrzliny, občerstvení a úklidu- pohroma. Není to jen náš názor, ale názor mnoha dalších nejenom z Čech. Klimatizace neustále sama vypínala. Nejsem zaujatý, ale pobyt z Kazachtánci není to pravé ořechové. V žádném případě nedoporučuji

Ubytování  průměrně (2,1/5)

Nešly zavírat balkonové dveře, úklid slabší

Strava a stravování  průměrně (2,7/5)

Absolutní katastrofa ohledně služeb, úklidu,

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (1,8/5)

Personál neměl zájem

Pláž a moře  průměrně (3,4/5)

Vstup do vody kamenitý, moře fajn

Okolí hotelu  průměrně (3,2/5)

Moře bylo to nejlepší

Celkový dojem  průměrně (2/5)

ŠPATNÉ,ŠPATNÉ

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 2
z 12 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Kemer - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání