Katastrofa
Recenze hotelu Sunland Resort Hotel Beldibi (ex Imperial Sunland) ***** (Turecko - Kemer - Beldibi)
Hodnocení: |
průměrně:
2/5
|
Autor: |
Lena |
Vloženo: |
12. 9. 2022 |
Pobyt: |
srpen 2022 |
Přečteno: |
61x |
Recenze se líbila: |
122
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Hotel má opravdu nejlepší léta za sebou, všude špína, v koupelně na kachličkách plíseň, rez a plíseň na umyvadle, úklid za celý týden ani jednou, velmi neochotný a líný personál. Navíc jsme několikrát zahlédli švába černého.
Alkoholické nápoje pouze v baru v hlavní budově a to ještě v plastových sklenicích, všude zápach (zatuchlý vzduch) - hlavně v suterénu kde je posilovna a wellnes.
V jídelně špinavé talíře a příbory, špinavá křesla, jídla stále stejná
Ubytování
průměrně
(2,1/5)
špína a žádný úklid
Strava a stravování
průměrně
(2,7/5)
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(1,8/5)
katastrofa
Pláž a moře
průměrně
(3,4/5)
Moře čisté
Okolí hotelu
průměrně
(3,2/5)
pěkný bazén
Celkový dojem
průměrně
(2/5)
Naše první Turecko a obrovské zklamání, tady už nikdy více !!!!
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 2 z 12 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.