Napsat recenzi

jedno velké zklamání !!!!!

Recenze hotelu Acropol of Bodrum Beach Hotel (ex Summer Sun Beach Hotel) *** (Turecko - Bodrum - Ortakent)

Hodnocení:
průměrně: 1,1/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2014
Přečteno: 514x
Recenze se líbila: 485 čtenářům
Fotografie: 5
Videa: 0
Komentáře: 5
  • hotelová pláž hotelová pláž
  • sprchový kout sprchový kout
  • sprchový kout z blízka :( sprchový kout z blízka :(
  • splachovadlo ,,FUJ,, splachovadlo ,,FUJ,,
  • v koupelně v koupelně

Od ledna jsme se těšili jak si užijeme sluníčka a moře, ale po příjezdu do hotelu a shlédnutí hotelové pláže nám bylo jasné, že jsme pěkně naletěli. Že je pláž malá jsme věděli, ale o tom že se na ní nedá ani nikde sednout, lehnout a vlastně ani stoupnout, to jsme netušili :(

Ubytování  průměrně (1,3/5)

Měli jsme rodinný pokoj,dvě místnosti, celkem prostorné až na tu koupelnu. Sprchování jen v žabkách, bosi by jsme do takového sprchového koutu ani nevlezli. Sprchovali jsme se po celý týden pobytu jen 3x :( ve sprchovém koutě špína a plíseň. V zásuvných dveřích od sprcháče díra a tak většina vody vytekla do koupelny. Splachovadlo od toalety špinavé až plesnivé, podlaha v koupelně špinavá. Po celou dobu pobytu nám nevytřeli a ručníky s osuškami nám neustále chyběly a nebo nám je neměnili vůbec.

Strava a stravování  průměrně (1,9/5)

Snídaně stejné a slabé každý den. Oběd a večeře už byly lepší. Je to opravdu pro nenáročného klienta. Jídelna špatně klimatizovaná.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (1,7/5)

Ani jsem si nevšimla, že by tento hotel nabízel nějaké vyžití, ať už sportovní, kulturní nebo natož pro děti. Jedna malá skluzavka do dětského bazénu a to je vše co může tento hotel nabídnout dětem. Pro děti absolutně nevhodný hotel!!!!! ,,Při příjezdu bar na pokoji naplněn pitnou vodou,, to slibovala cestovní kancelář. Skutečnost? Při příjezdu v lednici 2x 0,5l vody pro čtyř členou rodinu!!!! Ještě, že má hotel bazén a bar. Bazén sice mléčné barvy, ale personál na baru u bazénu to vše zpříjemni : ) :)

Pláž a moře  průměrně (1,4/5)

katastrofa!!!! hotelová pláž nedostatečná kapacitou pro všechny hotelový hosty. Chodili jsme cca 500m na veřejnou pláž, kde bylo spousta místa, hrubý písek, lehátka a slunečníky zdarma. Proč jsme vlastně měli All-In? Na pláži absolutně nevyužitelné!!! Moře krásný, čistý a osvěžující, jen na to šnorchlování to není :(

Okolí hotelu  průměrně (2,8/5)

těsné okolí hotelu: špína, špína a špína. Promenáda u hotelu s restauracemi, krámky a stánky je to nejhezčí co tam bylo. Doporučuji zajet si dolmuší do Aquaparku v Bodrumu. Moc pěkný koupání a spousta zábavy :)

Celkový dojem  průměrně (1,1/5)

tento hotel by měla cestovní kancelář odstranit ze své nabídky co nejdříve. Snad k tomu přispějí i naše reklamace, které jsme sepsali hned druhý den pobytu za dohledu delegátky. Díky tomu, že jsme tam potkali super lidi byla naše dovolená příjemná.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 1
z 21 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Ariel: Reklamace - 13. 8. 2014 21:46

Hezký večer, byli jsme mezi prvními, co odzkoušeli novinku v nabídce CK., hotel Sun Summer Beach...Jedním slovem hrůza, děs, katastrofa... Všichni, co jsme do hotelu přijeli, jsme ještě ten den kontaktovali delegátku a vše, co je v recenzích, reklamovali.......Bohužel marně... Nikdo se neměl k tomu, aby nás vyslechl, natož aby celou situaci řešil. Momentálně jsme podali podnět k příslušné Asociaci CK a zvažujeme žalobu. CK reagovala na naše reklamace pouze ironickým dopisem, ve kterém v podstatě říká, že si za všechno můžeme sami. Vyzývám proto všechny, co ze sebe nechtějí nechat dělat hlupáky, k reklamaci katastrofické nabídky CK, ......prostě dělejme něco, negativní recenze je jen první krůček... reagovat

Milan K.: Re: Reklamace - 14. 8. 2014 17:37

Souhlasim. Vse mame podano. Dali jsme reklamaci vcetne fotek.Nyni cekame na vyreseni a rozhodnuti CK. Pokud bude rozuzleni negativni budu Vas kontaktovat a spolecne ten problem vyresime. Dle recenzi a rodin co tam byly s nami nejsme sami!!! reagovat

Milan: reklamace - 25. 8. 2014 20:23

Vážené dámy, Vážení pánové, dovoluji si Vás všechny informovat a požádat Vás o společné řešení dle mého názoru toho to závažného problému. V hotelu SUMMER SU BEACH jsme strávili 12 dní při čemž jsme reklamovali již třetí den. Chtěli jsme reklamovat hned druhý den ráno, bohužel paní delegátka neměla dostatek reklamačních formulářů. Termín pobytu naší rodiny byl od 26.7. do 6.8.2014. Reklamace má rodina podala dvě jednu 28.7. a druhou 3.8. Po návratu do ČR jsme zaslali i fotky. Reklamovali jsme hygienu jak na pokojích tak v okolí bazénu a samostatného bazénu, hygienu na pláži, hygienu v restauraci, a kdo neviděl další neuvěřitelné věci. Zasli jsme fotodokumentaci včetně zeleného bazénu. Cestovní kancelář nám odepsal cituji: DOVOLTE NÁM ZMÍNIT, ŽE KAPACITA LEHÁTEK A SLUNEČNÍKŮ NIKDE NEODPOVÍDÁ PLNÉ KAPACITĚ HOTELU, NEBOŤ SE PŘEDPOKLÁDÁ, ŽE ČÁST HOSTŮ TRÁVÍ SVŮJ POBYT U BAZÉNU A NA PLÁŽI ČI NA VÝLETECH JAK ROVNĚŽ UVÁDÍME VE VŠEOBECNÝCH PODMÍNKÁCH ÚČASTI NA ZÁJEZDECH. PLÁŽ U HOTELU JE PÍSČITÁ A S OBLÁZKY, VELIKOST PLÁŽE NIKDE NEUVÁDÍME. JE POUZE NA UVÁŽENÍ HOSTŮ, ZDA SI PRO SVŮJ POBYT NA PLÁŽI ZVOLÍ JINOU, NEŽ HOTELOVOU PLÁŽ. PLÁŽ JE PRAVIDELNĚ ČIŠTĚNA. ČERPÁNÍ SLUŽEB ALL INCLUSIVE JE KLIENTŮM UMOŽNĚNO. PLÁŽOVÝ BAR BYL UMÍSTĚN V HLAVNÍ RESTAURACI TAK, JAK JE UVEDEN V NABÍDKOVÉM KATALOGU. HLAVNÍ RESTAURACE SE NACHÁZÍ V DOMĚ NA PLÁŽI. ÚKLID HOTELOVÝCH POKOJŮ, JAKOŽ I CELÉHO AREÁLU HOTELU A DODÁVÁNÍ TOALETNÍHO PAPÍRU, ČI VÝMĚNA RUČNÍKŮ PROBÍHÁ PRAVIDELNĚ. DĚRAVÉ POVLEČENÍ ČI PLÍSEŇ NEBYLA NEBYLA ZJIŠTĚNA. VE VÁMI ZMIŇOVANÝCH BODECH (HYGIENA, ÚKLID) NEBYLY ZJIŠTĚNY ŽÁDNÉ ZÁVADY. jIŽ V NABÍDKOVÉM KATALOGU UVÁDÍME, ŽE VÝŠE JMENOVANÝ HOTEL JE JEDNODUCHÝ HOTEL, KTERÝ ALTERNATIVOU PRO NENÁROČNÉ CESTOVATELE, KTEŘÍ CHTĚJÍ STRÁVIT DOVOLENOU U MOŘE A V DOSAHU CENTRA. HOTEL JE UMÍSTĚN U PLÁŽE. VÁMI AVIZOVANÉ FOTOGRAFIE JSME NEOBDRŽELI. PŘÍPADĚ NEMOCI JE POTŘEBA KONTAKTOVAT ASISTENČNÍ SPOLEČNOST SMLUVNÍ POJIŠŤOVNY, KTERÁ JE KLIENTŮM VE VŠEM NÁPOMOCNA A NÁSLEDNĚ SE DOSTAVIT K OŠETŘENÍ K LÉKAŘI. DOPLŇOVÁNÍ BARELŮ VODOU Z VODOVODU HOTEL ODMÍTÁ. BAZÉN JE PRAVIDELNĚ ČIŠTĚN A BEZ VEDLEJŠÍCH PACHŮ. DLE NAŠICH INFORMACÍ JSTE JEJ PO NÁVRATU Z LÉKAŘSKÉHO ZAŘÍZENÍ VYUŽÍVALI. Vážení, mám písemný důkaz v emailu, že fotky, respektive důkazy cestovní kancelář obdržela, dnes mi do telefonu koktali, že nic nedostali a po několika urgencích email našli, ale prý tam nebyl odkaz na úschovnu. Tudíž jsem zaslal nesouhlas s jejich vyjádřením k reklamaci a fotky zaslal již po druhé. V jejich vyjádření k reklamaci je většina nepravda. Fotky ohledně hygieny dostali, děravé povlečení a přikrývku také, zelený bazén také, pláž ne jen hygienu také. Nehledě na to, že nabízí dovolenou u moře, ale to ,že kapacita pláže je 10 % na kapacitu hotelu to už neřeknou, doplňování barelů z vodovodu? Já osobně jsem načapal manažera jídelny a ještě jsem se s ním dostal do slovního konfliktu a mám svědky. Že jsme se po návratu z nemocnice koupali? Asi se máme na slunci vypařit. Na hotelovou pláž díky její hygieně, velikosti, a bezpečnosti nedostanu a hotelový bazén je asi na koukání. V každém případě se tvrdě chci bránit a domoci se spravedlnosti a kompenzace, která je minimálně na místě. Žádám všechny, kteří to tak také nechtějí nechat ať mě kontaktují a společně se budeme bránit i právní cestou. koublemilan@seznam.cz reagovat

Lucie: reklamace - 28. 8. 2014 17:49

dnes nám přišlo vyjádření od cestovky a jsem z toho dost v šoku, no vlastně i oba jsem dost v šoku. Dověděli jsme se, že naše reklamace je neoprávněná, a že vše co jsme uvedli jako špatné, bylo ve skutečnosti tak jak mělo být a tak jak uváděla cestovka v nabídce zájezdu napsali nám, že jsme měli uklizeno, dostatek vody v baru (2x 0,5l na 4 na osoby :))))) ) a že osušky jsme neměli, protože jsme to nenahlásili delegátce, naše dveře ve sprcháči nebyly rozbité. To že je pod reklamací podepsaná asi znamená, že to nečetla, nebyla u sepisování a o ničem neví :( Fotky v cestovce nedostali, i když jsem je tam posílala. koukám, že nás všechny odbili stejným dopisem. chování cestovní kanceláře je opravdu nechutné a měli by jsme s tím něco dělat!!!!!! reagovat

Jana: Re: reklamace - 29. 8. 2014 17:44

Dobrý den Lucko, pokud chcete, můžete se s námi přidat k připravované hromadné žalobě, kterou iniciuje Milan Kouble, kontakt na něj je v předchozím příspěvku. Byla jsem v SSB poslední týden v červnu a tou hrůzou jsme si prošli mezi prvními, takže jsem ráda, že se našel někdo, kdo má sílu a iniciativu za nás za všechny... reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Bodrum - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání