Napsat recenzi

super dovolená

Recenze hotelu Grand Kaptan Hotel ***** (Turecko - Alanya - Tosmur)

Hodnocení:
průměrně: 4,2/5
Vloženo:
Pobyt: květen 2014
Přečteno: 716x
Recenze se líbila: 410 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Maximální spokojenost, servis perfektní, jídla velký výběr, za našeho týdenního pobytu ani nebylo možné vše ochutnat.

Dokonalý servis i na pláži, vše s obsluhou - čerstvá ryba či pizza přímo z pece, saláty dle přání, včetně ovocných..Nápoje originály alkoholické i nealkoholické, všude po hotelu umístěny barely s chlazenou pitnou vodou.

Pláž písek až drobný štěrk, vždy uklizená, modré plážové osušky z hotelu.

Vzhledem k období moře přiměřeně teplé i když byly větší či menší vlny...

Ubytování  průměrně (4,7/5)

výborné

Strava a stravování  průměrně (4,4/5)

skvělá

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (4,3/5)

dokonalé

Pláž a moře  průměrně (4,2/5)

dobrá

Okolí hotelu  průměrně (4,2/5)

pěkné

Celkový dojem  průměrně (4,2/5)

vynikající

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 8
z 12 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro rodiny s dětmi
  • Pro všechny věkové kategorie

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Alanya - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání