hodnocení
Recenze hotelu Grand Kaptan Hotel ***** (Turecko - Alanya - Tosmur)
Hodnocení: |
průměrně:
4,2/5
|
Autor: |
Čárina |
Vloženo: |
5. 7. 2013 |
Pobyt: |
červen 2013 |
Přečteno: |
725x |
Recenze se líbila: |
476
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Od 5 hvězdičkového hotelu jsme čekali možná trochu více,nemůžu říct ,že služby byly špatné ,ale taková ta třešnička na dortu tam chyběla.Konkrétně plážový bar mohl být trochu na lepší úrovni,takové polododělané.
Ubytování
průměrně
(4,7/5)
denně čisté ručníky
Strava a stravování
průměrně
(4,4/5)
dobrá
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(4,3/5)
bez bakšiše trochu pomalejší
Pláž a moře
průměrně
(4,2/5)
hodně kamínků
Okolí hotelu
průměrně
(4,2/5)
náš pokoj byl přímo nad nějakými agregáty,takže mít v noci otevřený balkon nešlo kvůli hluku v žádném případě.
Celkový dojem
průměrně
(4,2/5)
jednou a už nikdy víc
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 8 z 12 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro obchodníky
- Pro mládež
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.