5 ⭐ani náhodou!
Recenze hotelu Grand Kaptan Hotel ***** (Turecko - Alanya - Tosmur)
Hodnocení: |
průměrně:
4,2/5
|
Autor: |
Mirek |
Vloženo: |
1. 8. 2023 |
Pobyt: |
červenec 2023 |
Přečteno: |
7x |
Recenze se líbila: |
84
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Hotel čistý,jídlo dobré ale aby byl výběr musíte přijít včas jak se blíží konec hned vše uklízejí.
Ubytování
průměrně
(4,7/5)
Ubytování slušné, denně úklid ok, doplňování mini baru za mírný bakšiš vám dají toho víc.Ručníky denně čisté.
Strava a stravování
průměrně
(4,4/5)
Výběr dobrý ale nesmíte přijít ke konci výdeje,brzy vše uklízejí.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(4,3/5)
Vybavení ok,služby ok, personál v pořádku,pouze obsluha baru na pláži se tváří jako že je otravujete hlavně dívka.
Pláž a moře
průměrně
(4,2/5)
Lehátka na pláži se vždy najdou,moře čisté,vstup mírné oblázky boty do vody nejsou potřeba aspoň podle nás a to jsme měli sebou 5 letou vnučku.
Okolí hotelu
průměrně
(4,2/5)
Nic moc,nákupy asi 5 km daleko ale doprava hotelovým busem v pohodě a nebo taxi 10 euro.Nakupování hromada.
Celkový dojem
průměrně
(4,2/5)
Celkem slušná dovolená, hlavně tam nebylo moc Rusáků.Spokojenost ale už se tam nevrátíme.5 hvězd ani náhodou max 4.
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 8 z 12 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro všechny věkové kategorie
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.