Hotel Grand Kaptan
Recenze hotelu Grand Kaptan Hotel ***** (Turecko - Alanya - Tosmur)
Hodnocení: |
průměrně:
4,2/5
|
Autor: |
Dobřický Jaroslav |
Vloženo: |
20. 7. 2013 |
Pobyt: |
červenec 2013 |
Přečteno: |
687x |
Recenze se líbila: |
470
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Celkový dojem z dovolené je dobrý... číšníci jsou marní hlavně v plážovém baru...Veliký chaos,jídla psaná v Menu německy a anglicky ,jídlo studené dlouho se čekalo,a stejně donesli něco jiného.Raději jsme chodili na jídlo do hl.restaurace kde byl větší výběr a hlavně jsme viděli jak to vypadá.
Hlavně delegát který nás měl doprovodit do hotelu se na nás vykašlal a to bylo 22.00 hod
Doprovod zajistil Turkem a ten nevěděl vůbec nic.Špatný delegát
Ubytování
průměrně
(4,7/5)
Čisto výměna ručníků každý den
Strava a stravování
průměrně
(4,4/5)
Kromě plážové restaurace vše dobrý
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(4,3/5)
super
Pláž a moře
průměrně
(4,2/5)
Ostré kameny při vstupu
Okolí hotelu
průměrně
(4,2/5)
Ušlo
Celkový dojem
průměrně
(4,2/5)
Hotel dobrý ale už bych se tam nevrátil...jsou lepší
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 8 z 12 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro všechny věkové kategorie
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.