Napsat recenzi

Jedním slovem katastrofa

Recenze hotelu Caribbean World Mahdia Resort *** (Tunisko - Mahdia - Mahdia)

Hodnocení:
průměrně: 2,9/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2022
Přečteno: 198x
Recenze se líbila: 120 čtenářům
Fotografie: 5
Videa: 0
Komentáře: 0
  • Plíseň v pokoji Plíseň v pokoji
  • Plíseň v pokoji o něco blíže... Plíseň v pokoji o něco blíže...
  • Vnitřek lednice Vnitřek lednice
  • Vybavení koupelny Vybavení koupelny
  • Nefunkční záchod Nefunkční záchod

Bohužel lituji okamžiku, kdy jsem se rozhodl koupit zájezd do tohoto hotelu Caribbean World Mahdia. Je to peklo, do kterého bych se nikdy nechtěl vrátit…Neuvěřitelný chaos, málo jídla, hrůzostrašné pokoje, atd. Navíc po příjezdu mnoho arabských hostů to bylo několikanásobně horší. Je to neskutečná ostuda hotel Caribbean World Mahdia vůbec někomu nabízet jako 4*.

Ubytování  průměrně (2,9/5)

Byli jsme ubytováni v pokoji s plísní, což moje dcera jako alergik nebyla schopna vydržet. Poté jsme byli přestěhováni do dalšího pokoje, kde pro změnu vůbec nefungoval záchod (nešlo spláchnout) a ještě nešly zavřít dveře od balkónu. Použité ručníky Vám na pokoji odebrali, ale už nedali žádné nové, případně vrátili děravé. Pak jsme se nedostali do pokoje, neboť přestala fungovat elektronická karta od pokoje a tak jsme chodili s náhradním klíčem. V podstatě stále jsme chodili na recepci něco řešit včetně téměř nefunkční wi-fi na recepci. Nebylo dne, aby s něčím nenastal problém.

Strava a stravování  průměrně (2,8/5)

Stravování je další samostatná kapitola. Jestli tomuto zdejšímu stravování se říká ALL INCLUSIVE, tak to je taková polopenze. Za zmrzlinu chtějí peníze navíc, stejně jako např. za odpolední palačinky, atd. Snack bar nebyl otevřen 5 dní. Arabští hosté si naloží plné stoly, ani to nesní, pouze nakousnou a udělají po celém stole nepořádek, ale bohužel na ostatní hosty hotelu nic nezbývá. Dlouhé fronty na vaječné omelety a palačinky u snídaně nejsou výjimkou, nejsou hrnečky, skleničky, kafe, ani ty suché buchty, prostě nic. Hodně smutné, když se nemůžete ani najíst...a tím myslím snídani, oběd či večeři,

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,9/5)

Nebyl napuštěný vnitřní bazén, snack bar nebyl otevřen 5 dní. Za osušky na pláž byla stanovena vratná záloha 20 Euro. Ale když je chtěli vyměnit, tak prostě žádné nebyly. Aquapark uváděný s tobogány od počátku fungoval pouze v rámci skluzavek, tobogány bohužel nefunkční. Navíc za celou dobu pobytu nebyly zprovozněny. Deklarovaná wi-fi na recepci (lobby) hotelu byla buď nefunkční nebo se k ní nedalo připojit. Vzhledem k tomuto problému jsme byli nuceni si dokupovat místní sim kartu s daty.

Pláž a moře  průměrně (4,5/5)

Moře bylo asi opravdu jediné, které se "povedlo"...ale to místní osazenstvo naštěstí nemůže ovlivnit jako všechno ostatní.

Okolí hotelu  průměrně (2,8/5)

Celkový dojem  průměrně (2,9/5)

Je to nejhorší dovolená za celý můj život, je to noční můra, kterou bych už nikdy nechtěl zažít. Nazval bych to přímo za trest. Jen opravdu nevím, proč anebo čím jsem si tento trest zasloužil...co ale vím jistě, že do Tuniska v životě nikdy nepojedu.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 46
z 101 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání