Napsat recenzi

Přišli jsme, viděli jsme, utekli jsme

Recenze hotelu Caribbean World Mahdia Resort *** (Tunisko - Mahdia - Mahdia)

Hodnocení:
průměrně: 2,9/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2022
Přečteno: 359x
Recenze se líbila: 110 čtenářům
Fotografie: 12
Videa: 0
Komentáře: 1

V hotelu jsme s rodinou zažili naší „snovou“ dovolenou. Ještě dlouho se nám o ní bude zdát v našich nočních můrách.

Ubytování  průměrně (2,9/5)

Při příjezdu na hotel jsme si na recepci vyzvedli kartičku od pokoje a po příchodu na pokoj nám oči přecházeli údivem. Něco takového jsme ve čtyřhvězdičkovém hotelu ještě neviděli. Na zemi špína, jakoby se zde rok neuklízelo, až jsme se báli po ní chodit bez bot. Okolí mini-ledničky připomínalo archeologické vykopávky, takže jsme se do ní báli dát to málo vody, které jsme na příděl pro tříčlennou rodinu dostávali (o tom později). Stolek, na kterém nás na pokoji čekalo jídlo, nebyl svým stavem o moc lepší, a tak jsme se raději daného jídla a přiložených skleniček na pití ani nedotkli. Koupelna oproti předem zmíněnému pokoji nezůstávala nijak pozadu. Kromě špíny na zemi a na vaně nás v umyvadle čekala i zaschlá pasta a nějací broučci. Špinavé ručníky a osušky již byly pouze třešničkou na dortu (nebo koupelně?). To nejlepší si však nechávám nakonec. Přijet v jednu ráno na hotel a jít spát do nepřevlečených postelí je vážně chuťovka. Po postelích cizí vlasy, jeden z polštářů stále ještě zmuchlaný a páchnoucí potem, další polštář byl cítit dámským parfémem. Pokoj jsme zkusili okamžitě vyměnit. Stručně a rychle, nijak jsme si nepomohli. Pokoj stejně špinavý, postele o něco horší. Zválené všechny tři postele. Na jednom z prostěradel hnědá (nezapraná) skvrna ve výšce pasu, její původ jsem si raději nepřipouštěl. Při průchodu pokoje nás čekalo ještě jedno krásné překvapení. Po otevření jedněch ze dveří jsme se ocitli v cizím pokoji. Šli jsme tedy zpět na recepci. Po cestě jsme potkali skupinu mladých Čechů, kterých jsme se zeptali, zda je to, co teď prožíváme, v daném hotelu normální. Odpovědi jsme raději ani nechtěli uvěřit. Špína prý podle všeho v hotelu byla běžná rutina. Dle všeho jsme měli štěstí, že jsme dostali pokoj s funkčními dveřmi, funkčním záchodem a bez plísně. Měli i další "veselé" zážitky. Tři dny před naším příjezdem dokonce stávkovali kuchaři a odmítali vydávat oběd (u all inclusive hotelu celkem problém). Později jsme se dozvěděli, že důvodem stávky bylo nevyplácení mzdy. Původní pokoj jsme si tedy nakonec raději nechali a požadovali, aby nám ho ráno důkladně uklidili a vyměnili všechno povlečení na postelích. Světe div se, ani v půl druhé odpoledne tomu tak učiněno nebylo. Po obědě (o tom, co probíhalo v jídelně, se rozepíšu později, máte se na co těšit) jsme tedy šli danou situaci řešit s delegátem, který to nahlásil recepci. Při příchodu k pokoji jsme k našemu údivu zastihli uklízeče, jež uklízel náš pokoj. Počkali jsme mimo jeho dohled, abychom ho náhodou nějak nerozrušili. Po jeho návštěvě byla zem uklizená, tím však celá jeho činnost skončila. Proto jsme došli za ním a požádali jsme ho, zda by nám nemohl „kompletně vyměnit povlečení na postelích“. Pán přišel s povlečením a dal se do práce. Jak jsme však později zjistili, kompletní výměna povlečení neobsahovala výměnu povlečení polštářů. O úklid koupelny a stolku v pokoji jsme již raději nežádali. Bylo nám jasné, jak by to dopadlo. Spaní na polštářích obalených v ručnících nám po chvíli začalo lézt krkem, tak jsme po dvou dnech požádali o povlečení a povlékli si je sami. Perličkou pak bylo, když jsme nedostali toaletní papír a byli jsme nuceni koupit si ho v místním obchodě. Alespoň, že nebyl tak drahý.

Strava a stravování  průměrně (2,8/5)

No a teď pojďme k jídelně a jídlu. První věcí bylo, že hotel odmítá vydávat více jak 1.5l vody na rodinu. Pokud jste chtěli více, nesměli jste stát ve frontě na vodu spolu (takové malé cheatování). Za 4 dny, které jsme v hotelu strávili, bylo každý den prakticky jedno a to samé jídlo. Chuťově špatné nebylo a první den to ani nebyl takový chaos. To se však mělo další dny změnit. Do hotelu začali v hordách najíždět místní obyvatelé. V jídelně chyběli příbory, talíře a skleničky. Jídla byl také nedostatek. Když už se zmíněné věci objevily, strhla se o ně bitva. Dospělo to až do takového stavu, že nám místní obyvatelé rvali talíře z rukou. Běžné bylo, že si každá rodina nabrala deset plných talířů, do jídla na každém talíři dvakrát kousli a zbytek nechali, ať se vyhodí. Na ubrusech (ne pouze na talířích) po nich zůstávala hora jídla a dalšího bordelu. To se číšníci ani neobtěžovali uklízet. Obsluha u výdejů brala přednostně místní, i když přišli hodně dlouho po nás (tzn. podporovala je v předbíhání). Alespoň, že nápoje (alko i nealko) na baru byly dostupné a nebyly ani tak špatné.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,9/5)

Někteří animátoři také zlepšovali pocit z hotelu. Obohacením dovolené byla i levná turecká káva, kterou na plynu v džezvě připravoval v hale příjemný starší pán. Tím však veškeré klady hotelu končí. Čtvrtý den po našem příjezdu došlo ke “vzpouře klientů CK ***, *** a ***“. Bylo nás tolik (zaplnili jsme výletní autobus), že nám delegátem bylo rovnou nabídnuto přestěhování do vedlejšího hotelu. Hotel Caribbean World Mahdia si však nechal celou pobytovou taxu (byli jsme hloupí a zaplatili ji hned po příjezdu). Zaplatili jsme i trezor. Hotel vrátil pouze kauci a peníze za nevyčerpané dny si ponechal.

Pláž a moře  průměrně (4,5/5)

Moře a pláž byly relativně čisté, na tomto hotelu to byla snad jediná kladná věc.

Okolí hotelu  průměrně (2,8/5)

Celkový dojem  průměrně (2,9/5)

Byli jsme rádi, že pro nás to peklo po čtyřech dnech skončilo a my nakonec skončili v hotelu One Resort El Mansour, který je podobně drahý a službami o mnoho lepší (když nepočítáme noční diskotéku v nočním klubu, který se nacházel hned vedle hotelu, za to však hotel nemůže).

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 46
z 101 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Magda Ševčíková: Recenze hotelu Carribien world Mahdia - 10. 8. 2024 17:17

Do tohoto hotelu nejezděte. Je hrozný. Ubytování, jídlo, bez WiFi, klimatizace nikde, jen v pokojích. Špína, zápach, otrávený personál. Jen moře pěkné. Pláž u hotelu neudržovaná. Obsluha kdekoliv pomalá, fronty na jídlo, které bylo velmi podřadné. Plastové příbory, žádné ubrousky, čekaní i na talíře. Prostě hnus. Toto jsem ještě nikde jinde nezažila. Jsem z toho v depresi a hodně zklamaná. Pro mně hodně smutné a ponižující. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání