Napsat recenzi

Hrůza

Recenze hotelu Caribbean World Mahdia Resort *** (Tunisko - Mahdia - Mahdia)

Hodnocení:
průměrně: 2,9/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2022
Přečteno: 208x
Recenze se líbila: 113 čtenářům
Fotografie: 9
Videa: 0
Komentáře: 0

Rozhodně neodpovídá 4*, maximální 2* . Majitel na hotel kašle a cestovní kancelář a delegátka Blue style zase kašle na klienty vzhledem k tomu, že tvrdí lidem, že je to v hotelu v pořádku. Cena hotelu nepatří zrovna k nejnižším, tudíž od něj člověk očekává rozhodně víc.

Ubytování  průměrně (2,9/5)

Pokoj prostorný č.1112 v hlavní budově, dostaly jsme ho bez úplatku. Úklid na našem patře v pořádku. Často nefunguje karta, takže člověk lítá na recepci.

Strava a stravování  průměrně (2,8/5)

Hrůza. Vše pikantní, za 15 dní pořád dokola to stejné, jak na snídani, oběd večeři. Nečekejte žádný odpolední snack, jen placené palačinky. Personál, které uklízí stoly, vrací pečivo, ovoce i maso zpět do oběhu . Večer pizza max.2 kousky, ráno mini palačinky max.4 kousky. Na vše se stojí dlouhé fronty. Věčně nejsou talíře, příbory, sklenice, hrnky na kafe. Špinavé stoly. Ke stolování místních netřeba se vyjadřovat ( bohužel jich na hotelu bylo v červenci opravdu hodně). Pití do mini kelímků.

Al Cart restaurace - v podstatě žádná není. Objednává se vedle recepce, každý den od 10 h. Usadili nás v hlavní jídelně akorát trochu vzadu, klimatizace v jídelně ani jeden den nefungovala, takže z vás teče a mělo to být italské jídlo - polévka Minestrone - tak to byla jejich klasická každodenní polévka, potom tedy byly těstoviny se sýrem, hlavní chod - kuřecí prsa s mozzarelou a bramborová kaše - tak místo mozzarelly,byl ten jejich sýr bez chuti a potom byla mini porce jahodové zmrzliny .

Za celý pobyt nebyla ani jednou zmrzlina.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,9/5)

Služby rozhodně neodpovídají hotelu se 4*, nefunguje plážový bar, není napuštěný vnitřní bazén, 4 WC u pláže a musíte si říc, aby to tam vůbec šel někdo uklidit ( nechci ani vědět kam chodí lidi v bazénu na WC a v moři). V budově 4 WC v přízemí a 4 WC u jídelny, věčně špinavé bez toaletního papíru a mýdla.

České animátorky - Croco klub - dětem se věnují opravdu málo, večer jen mini disco, dopoledne občas šipky nebo vodní házená, fotbal. Dle mého neumí zabavit děti. Hlavně přidávají trička a lístky do tomboly.Domeček dětského klubu vybaven pastelkami a papírem, žádné hry. Před domečkem pidi skluzavka, jedna houpačka.

Aquapark - hrůza, malý bazén a špinavý, nedostatek lehátek a fungují jen 3 skluzavky, boční tobogány nefungovaly za 15 dní ani jednou. Provozní doba je 10-12 a 15-17. Je to tam narvané místníma, takže si to děti ani neužili a nakonec tam ani už nechtěli, je to kus za hlavní budovou.

Pláž a moře  průměrně (4,5/5)

Lehátko jsme vždy našli. Bohužel místní nejsou schopni po sobě uklidnit, tak se na pláži válí vršky od pet lahví, kelímky a nedopalky od cigaret, což znehodnocuje pláž a dojem z krásného moře.

Okolí hotelu  průměrně (2,8/5)

Celkový dojem  průměrně (2,9/5)

Tento hotel už opravdu nikdy. Podaná reklamace u cestovní kanceláře Blue style a nebylo nás málo co reklamaci podalo . Bohužel je smutné, když se dospělí a hlavně děti teší po 5 dnech domů a chtějí odletět místo lidí, kteří odlétali o týden dříve než my. Dovolenou nám zachránilo hezké moře a na jídlo jsme šli mimo hotel.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 46
z 101 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání