Silvestr
Recenze hotelu Rixos Bab Al Bahr Hotel Marjan Island ***** (Spojené arabské emiráty - Ras Al-Khaimah - Marjan Island)
Hodnocení: |
průměrně:
4,5/5
|
Autor: |
VJ |
Vloženo: |
11. 2. 2015 |
Pobyt: |
prosinec 2014 |
Přečteno: |
870x |
Recenze se líbila: |
529
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Pro ty, co se chtějí výborně najíst a mít zajištěný perfektní celodenní servis s drobnými nevýhodami výstavby v okolí.
Ubytování
průměrně
(4,5/5)
Pokoje jsou čisté, servis perfektní. Problém je s hlučností pokojů směrem k silnici.
Rodinné pokoje 2+2 nebo alespoň 2 pokoje vedle sebe není možné dopředu objednat.
Strava a stravování
průměrně
(4,8/5)
Ultra all inclusive opravdu předčilo očekávání.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(4,6/5)
Personální je vstřícný, milý. Lednice s pitnou vodou na plážích jsou milým bonusem.
Pláž a moře
průměrně
(4,4/5)
Pláž je čistá, lehátek dostatek
Okolí hotelu
průměrně
(4/5)
Na procházky po okolí to není. Hned vedle je stavba.
Celkový dojem
průměrně
(4,5/5)
Pro ty, co se chtějí výborně najíst a mít zajištěný perfektní celodenní servis s drobnými nevýhodami výstavby v okolí.
Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům |
doporučuje 15 z 17 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.