Napsat recenzi

Silvestr

Recenze hotelu Rixos Bab Al Bahr Hotel Marjan Island ***** (Spojené arabské emiráty - Ras Al-Khaimah - Marjan Island)

Hodnocení:
průměrně: 4,5/5
Vloženo:
Pobyt: prosinec 2014
Přečteno: 871x
Recenze se líbila: 545 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Pro ty, co se chtějí výborně najíst a mít zajištěný perfektní celodenní servis s drobnými nevýhodami výstavby v okolí.

Ubytování  průměrně (4,5/5)

Pokoje jsou čisté, servis perfektní. Problém je s hlučností pokojů směrem k silnici.

Rodinné pokoje 2+2 nebo alespoň 2 pokoje vedle sebe není možné dopředu objednat.

Strava a stravování  průměrně (4,8/5)

Ultra all inclusive opravdu předčilo očekávání.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (4,6/5)

Personální je vstřícný, milý. Lednice s pitnou vodou na plážích jsou milým bonusem.

Pláž a moře  průměrně (4,4/5)

Pláž je čistá, lehátek dostatek

Okolí hotelu  průměrně (4/5)

Na procházky po okolí to není. Hned vedle je stavba.

Celkový dojem  průměrně (4,5/5)

Pro ty, co se chtějí výborně najíst a mít zajištěný perfektní celodenní servis s drobnými nevýhodami výstavby v okolí.

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 15
z 17 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro rodiny s dětmi

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání