Luděk
Recenze hotelu Rixos Bab Al Bahr Hotel Marjan Island ***** (Spojené arabské emiráty - Ras Al-Khaimah - Marjan Island)
Hodnocení: |
průměrně:
4,5/5
|
Autor: |
MUDr Luděk Týce |
Vloženo: |
31. 10. 2023 |
Pobyt: |
říjen 2023 |
Přečteno: |
7x |
Recenze se líbila: |
87
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Luxusní hotel, výborná strava, super personál
Ubytování
průměrně
(4,5/5)
Perfektní
Strava a stravování
průměrně
(4,8/5)
Každý rok je lepší
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(4,6/5)
Velmi dobrý
Pláž a moře
průměrně
(4,4/5)
Umělý záliv, čisté moře
Okolí hotelu
průměrně
(4/5)
Slušné
Celkový dojem
průměrně
(4,5/5)
Jsme zkušení cestovatelé, pobytových hotelů jsme navštívili hodně. Rixos je luxusní hotel, každý rok je patrné zlepšení a vybavení. Hotel jsme navštívili v říjnu 2023 již podesáté. V této době se nám věnovali Prajith a Muthu, ostatní jména si nepamatujeme. Byli jsme bez vnoučat, mohli jsme využívat bazén pro dospělé
Děkujeme za nadstandardní péči Anig, Takesh, a vůbec celému kolektivu.
Víme, že se dokážete postarat o rodiny s dětmi
Je nám 73 let a děkujeme za péči o seniory
Těšíme se na 11. pobyt v roce 2024.
Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům |
doporučuje 15 z 17 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro všechny věkové kategorie
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.