Krásná dovolená
Recenze hotelu Rixos Bab Al Bahr Hotel Marjan Island ***** (Spojené arabské emiráty - Ras Al-Khaimah - Marjan Island)
Hodnocení: |
průměrně:
4,5/5
|
Autor: |
Ája |
Vloženo: |
23. 4. 2023 |
Pobyt: |
duben 2023 |
Přečteno: |
33x |
Recenze se líbila: |
125
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Velice dobré služby, jediný nedostatek je mnoho Ruských hostů, kteří se neumí chovat. Pochvala pokojskému z pokoje 1031 Radža.
Ubytování
průměrně
(4,5/5)
Čistotu všude. Kluzná až nebezpečná podlaha ve sprchovým koutu. Pokojský ochotně donesl protiskluzovou podložku a problém vyřešil.
Strava a stravování
průměrně
(4,8/5)
Neskutečný výběr, pestrost, kvalita. Byl to gurmánský zážitek.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(4,6/5)
Moc pěkné. Pro personál není nic problém.
Pláž a moře
průměrně
(4,4/5)
Moře pěkné, jen bylo nutné brzy ráno zabrat lehátka. Rusové vám je ale i přez to klidně obsadí. Hrůza.
Okolí hotelu
průměrně
(4/5)
Vše upravené. Krásná cyklostezka.
Celkový dojem
průměrně
(4,5/5)
Hezká dovolená.
Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům |
doporučuje 15 z 17 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro všechny věkové kategorie
- Pro rodiny s dětmi
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.