Napsat recenzi

Hodnocení zájezdu

Recenze hotelu Alegria Cartago Nova Hotel *** (Španělsko - Katalánsko - Malgrat de Mar)

Hodnocení:
průměrně: 3,7/5
Vloženo:
Pobyt: květen 2019
Přečteno: 71x
Recenze se líbila: 242 čtenářům
Fotografie: 1
Videa: 0
Komentáře: 0
  • Výhled z balkonu Výhled z balkonu

Hotel byl velice pěkný, poloha naprosto super- stačilo projít podchodem a byli jsme na pláži.

Ubytování  průměrně (3,9/5)

Pěkně, pohodlné ale tvrdé matrace.

Strava a stravování  průměrně (3,7/5)

Jídlo se pořád opakovalo, pokud byste měli nějaké žaludeční potíže, suchou rýži jste tam nenašli. Nejlepší byli snídaně co se týče výběru.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,7/5)

Personál milý, paní na recepci byla Ceska, což usnadnilo komunikaci.

Pláž a moře  průměrně (4,3/5)

Jen ta teplota...V 16°C se dost špatně leze do moře. Jinak pláže pěkně, jen pozor pod nohy.

Okolí hotelu  průměrně (4/5)

Naprosto čisté a bezpečné.

Celkový dojem  průměrně (3,7/5)

Líbilo se.

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 16
z 23 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro osoby toužící po klidu a odpočinku

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Katalánsko - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání