Hodnocení zájezdu
Recenze hotelu Alegria Cartago Nova Hotel *** (Španělsko - Katalánsko - Malgrat de Mar)
Hodnocení: |
průměrně:
3,7/5
|
Autor: |
Naomi |
Vloženo: |
10. 6. 2019 |
Pobyt: |
květen 2019 |
Přečteno: |
71x |
Recenze se líbila: |
242
čtenářům |
Fotografie: |
1 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
-
Výhled z balkonu
Hotel byl velice pěkný, poloha naprosto super- stačilo projít podchodem a byli jsme na pláži.
Ubytování
průměrně
(3,9/5)
Pěkně, pohodlné ale tvrdé matrace.
Strava a stravování
průměrně
(3,7/5)
Jídlo se pořád opakovalo, pokud byste měli nějaké žaludeční potíže, suchou rýži jste tam nenašli. Nejlepší byli snídaně co se týče výběru.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3,7/5)
Personál milý, paní na recepci byla Ceska, což usnadnilo komunikaci.
Pláž a moře
průměrně
(4,3/5)
Jen ta teplota...V 16°C se dost špatně leze do moře. Jinak pláže pěkně, jen pozor pod nohy.
Okolí hotelu
průměrně
(4/5)
Naprosto čisté a bezpečné.
Celkový dojem
průměrně
(3,7/5)
Líbilo se.
Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům |
doporučuje 16 z 23 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro osoby toužící po klidu a odpočinku
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.