Spokojenost
Recenze hotelu Alegria Cartago Nova Hotel *** (Španělsko - Katalánsko - Malgrat de Mar)
Hodnocení: |
průměrně:
3,7/5
|
Autor: |
Juda |
Vloženo: |
30. 9. 2018 |
Pobyt: |
září 2018 |
Přečteno: |
61x |
Recenze se líbila: |
289
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Na tři hvězdy dost dobré! My jsme si to užili!
Ubytování
průměrně
(3,9/5)
Čisto uklízelo se denně osušky vyměněné
Strava a stravování
průměrně
(3,7/5)
Všeho dost, každý si vybral ,na tři hvězdy super
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3,7/5)
My nic nevyužili večer byl program no my měli svůj,bazén jsme nevyužili chodili jsme na pláž
Pláž a moře
průměrně
(4,3/5)
Pláž velká čistá uklizena moře nádherné čisté lehátka za poplatek jsme nevyužívali
Okolí hotelu
průměrně
(4/5)
Promenáda se vším všudy i nočním životem obchody v celém blízkém okolí
Celkový dojem
průměrně
(3,7/5)
My si užili dovolenou ,problémy nejvyhledáváme ,zajeli jsme si vlakem do Barcelony, navštívili jsme místní marinolend s vystoupením delfínů což bylo super, na hotel jsme šli na jídlo a na spaní a s tím jsme byli nadmíru spokojeni
Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům |
doporučuje 16 z 23 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro obchodníky
- Pro všechny věkové kategorie
- Pro starší a méně pohyblivé osoby
- Pro mládež
- Pro rodiny s dětmi
- Pro zamilované a manželské páry
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.