Spokojenost
Recenze hotelu Alegria Cartago Nova Hotel *** (Španělsko - Katalánsko - Malgrat de Mar)
Hodnocení: |
průměrně:
3,7/5
|
Autor: |
Míša |
Vloženo: |
27. 8. 2019 |
Pobyt: |
srpen 2019 |
Přečteno: |
50x |
Recenze se líbila: |
223
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Byli jsme naprosto spokojeni se vším!!!Rychlost zajištění,delegatky M**** byly fantastické!!!
Ubytování
průměrně
(3,9/5)
Čisto,uklid kazdy den.
Strava a stravování
průměrně
(3,7/5)
Trochu nepříjemné je,že kapacita restaurace nestačí,takže se stojí fronta a čeká se,až odejdou hosté,kteří dojedli. Ale jidlo a vyber fantastické...
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3,7/5)
Personal ochotny,dokonce jedna recepční s češtinou.
Lehátka u hotel.bazénu hned ráno obsazena rucniky,ale mnoho zidli na posezení u bazénu
Pláž a moře
průměrně
(4,3/5)
Okolí hotelu
průměrně
(4/5)
Celkový dojem
průměrně
(3,7/5)
Naprosta spokojenost,radi se vrátíme...
Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům |
doporučuje 16 z 23 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro mládež
- Pro rodiny s dětmi
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.