Nepříjemný personál
Recenze hotelu Delfini Hotel ** (Řecko - Lefkada - Nidri)
Hodnocení: |
průměrně:
3/5
|
Autor: |
Honza H. |
Vloženo: |
22. 3. 2016 |
Pobyt: |
červenec 2015 |
Přečteno: |
411x |
Recenze se líbila: |
484
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Ubytování v tomto hotelu by nebylo tím nejhorším, pokud by se zdejší personál uměl k hostům chovat!! Jejich arogantní postoj a strava o nákladech 0,50eur na rodinu a den je prostě učebnicový příklad toho, jak by to nemělo vypadat.
Ubytování
průměrně
(3,1/5)
Ubytování není nejhorší, v dané cenové relaci se to dá snést.
Strava a stravování
průměrně
(2,1/5)
Pokud si s sebou vezmu paštiku a guláš v konzervách, budu na tom co se chuti týče asi tak zhruba stejně, jako když si zde objednám polopenzi.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(2,9/5)
Vybavení: v rámci nabídky (nic víc, nic míň)
Služby: Pokud jde o uklízečku, je to snesitelné. Ostatní personál no comment.
Pláž a moře
průměrně
(4/5)
Hotel je lokalizován přímo u pláže, takže celkový dojem vynikající.
Okolí hotelu
průměrně
(4,1/5)
Poblíž kolonáda, možnost cokoliv koupit, večerní procházky do blízkého přístavu taky dokáží pozvednout náladu.
Celkový dojem
průměrně
(3/5)
Lokalita super, ubytování průměrné (ne špatné), personál humus.
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 30 z 72 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.