Napsat recenzi

"Hotel Delfini"

Recenze hotelu Delfini Hotel ** (Řecko - Lefkada - Nidri)

Hodnocení:
průměrně: 3/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2019
Přečteno: 209x
Recenze se líbila: 256 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Moře krásné, okolí průměrné, ubytování dostačující, strava katastrofa.

Ubytování  průměrně (3,1/5)

Měli jsme pokoj ve druhém patře s výhledem na moře. Pokoj sice menší, ale stačil. Koupelna spojená se záchodem. Sprcha bez zástěny s nízkým provizorním ohraničením, takže při sprchování voda po celé koupelně a poté i v pokoji. Plno komárů.

Strava a stravování  průměrně (2,1/5)

KATASTROFA.

K snídani (ta ještě šla) každý den stejný druh sýru a salámu, dva druhy marmelády, dva druhy chlebů, mussli, jogurt, med, perník, meloun nebo nahnilý pomeranč. Občas párky. Oběd špagety se stále se opakující rajskou omáčkou, do které bylo vždy zamícháno to, co zbylo z předchozího dne. Nebo připálená pizza posypaná něčím co zbylo či rizoto. Pořád ty samé neochucené saláty k obědu i večeři a tzatziky. Nejhorší byly večeře, každý den neochucené vodové brambory nebo tvrdá zapáchající rýže. K tomu neochucený dušený lilek. Párkrát ryba bez chuti, mleté koule, obden kuřecí stehna, několikrát nedopečené, krvavé. Asi dvakrát po velkých stížnostech vepřové maso na kostky, tvrdé a bez chuti. Polévka též bez chuti.

K pití v boxech voda z kohoutku i přes to, že nám nebyla delegátkou doporučena k pití. K dopolední svačině každý den ten samý toust se salámem a sýrem. Odpoledne, když jste si pospíšili, tak perník od snídaně, jinak bebe sušenky.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,9/5)

Arogantní majitel, který při sebemenší stížnosti začal cholericky řvát, na jednoho pána chtěl dokonce volat policii. Personál se o české klienty vůbec nezajímal, žádný úsměv, pozdrav. Milí byli akorát na přespolní hosty. Jediný kdo byl příjemný, byly uklízečky.

Hotel nemá recepci. Klíče se věší na baru a jen tak pro zajímavost, v katalogu je Delfini uváděn jako hotel, ale ve skutečnosti to je penzion.

Pláž a moře  průměrně (4/5)

Úzká, když přišla "větší" vlna, tak celá pláž plavala i s lehátkama. Osm slunečníků pro celý hotel. Muselo se ráno přivstat, aby byl aspoň nějaký volný. Vybíralo se 3 eura za osobu na den za lehátko. Jinak moře nádherné, téměř bez vln, ideální pro rodiny s malými dětmi, možnost krmit ryby u mola. Na pláži neustále chodili černoši a nabízeli náramky a vietnamky nabízející masáže. Byli dost neodbytní, až to bylo nepříjemné, často se doslova vnucovali a tím rušili i lidi z odpočinku nebo spánku.

Okolí hotelu  průměrně (4,1/5)

Hotel blízko přístavu, takže bylo možné pozorovat lodě jak připlouvají a odplouvají přímo z hotelu nebo z pláže. Jinak cesta z hotelu do centra po rušné silnici, kde jezdilo plno aut a motorek, takže se často nedalo ani pořádně jít v tom provozu. Docela jsme měly obavy, aby nás někdo nesrazil. Život tady začíná až u přístavu, kde je řecká hudba a plno taveren.

Celkový dojem  průměrně (3/5)

Moře nádherné, ale to je asi tak jediné. Letovisko Nidri mě ničím neoslovilo, nic moc v okolí. Vše zajímavé na západním pobřeží. Hotel jak z nejhoršího snu.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 30
z 72 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro všechny věkové kategorie

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Lefkada - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání