Arogantní personál, velmi špatné stravování
Recenze hotelu Delfini Hotel ** (Řecko - Lefkada - Nidri)
Hodnocení: | |
---|---|
Autor: | Rašnerová |
Vloženo: | 6. 8. 2015 |
Pobyt: | červenec 2015 |
Přečteno: | 453x |
Recenze se líbila: | 475 čtenářům |
Fotografie: | 0 |
Videa: | 0 |
Komentáře: | 0 |
Malý rodinný hotel s dobrou polohou u pláže, nicméně celkový dojem kazí arogantní personál a majitelka hotelu. Nezdraví, neodpovídají a pokud, tak neochotně a zády k vám, jídlo vám hodí na stůl a pokud požádáte o slušnější zacházení, co 5 minut je u vás majitelka s rukama v bok a velmi hlasitě vás upozorní, že pokud se vám něco nelíbí, vyhodí vás z hotelu. Neskutečné!
Stravování - téměř se to nedalo jíst. S řeckou kuchyní to nemá nic společného. Prostě vodové blafy bez chuti a podivných konzistencích. O ubohých snídaních zcela bez ovoce, zeleniny a jogurtů, ani nemluvím.
Ubytování
Odpovídající dvěma hvězdičkám. Koupelna malinká a bez závěsu, takže nerostáhnete ruce v žádném směru a po sprchování je vše mokré vč. toalety.
Strava a stravování
Jedním slovem slabé, bez chuti, v dětských porcích, opakující se. Nic podobného jsem na žádné dovolené nezažila. Polopenze nestojí za nic. Platící hosté u vedlejších stolů však měli úplně jiné porce a úplně jiná jídla, takže host přes cestovku je majitelčino rukojmí a jen zdroj financí.
Vybavení, služby a personál hotelu
Personál arogantní, místy až šikanozní. Nesetkala jsem se s něčím podobným.
Pláž a moře
Malinká, ale čistá a jen pár kroků od hotelu. Odpoledne však v moři už plavalo kde co, ale i tak to bylo příjemné koupání.
Okolí hotelu
Úžasná poloha. Spokojenost. Nidri je pěkné městečko s mnoha tavernami, obchůdky, kavárnami a promenádami. Zvláště u přístavu je to úžasné. Cesta po ostrově jsou dostupné a stojí za to Lefkadu navštívit.
Celkový dojem
Lefkada ano, určitě se ještě vrátíme, ale Hotel Delfini nikdy více.
Tento hotel nedoporučuji | doporučuje 30 z 72 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »