Napsat recenzi

Al Fanar hotel v Omanu

Recenze hotelu Fanar Hotel & Residences ***** (Omán - Dafár (Dhofar) - Salála (Salalah))

Hodnocení:
průměrně: 4/5
Vloženo:
Pobyt: leden 2020
Přečteno: 1 019x
Recenze se líbila: 339 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Strašný, šílený, katastrofa. Byli jsme v tomto hotelu před 3 lety ( 2017). Skvělé služby, klientela 99% němci. Ty se ošidit nenechají a nikdo si to k nim nedovolí. Skvělý servis po všech stránkách.

Dnes Silvestr 2019 jsme se ocitl na Mácháči. 80 % češi, kteří předbíhali, spolu se aby jim nic neuteklo. Češi a Slováci jsou automaticky ubytování v budově 5000, úplně bokem, něco jako depandens, nákladové rampy, hluk, prach. Delegátka od F**** vám celou budovu vyjasní jak je nova, ticho a všem se tam líbí. Realita je úplně jina. Jste mimo hlavní hotelouvou budovu, všude to máte daleko.

Jsem se už v životě nepodiváme.

Fischer tento hotel zlikvidoval z ráje na úroveň Turecka, kde pobyt za 40 tisíc má úroveň 15 tisíc. Raději zůstat doma.

S pozdravem Novak

Ubytování  průměrně (4,2/5)

Cesky Mácháč

Strava a stravování  průměrně (4/5)

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (4/5)

Nic moc

Pláž a moře  průměrně (4,2/5)

Okolí hotelu  průměrně (3,8/5)

Celkový dojem  průměrně (4/5)

Přijedete do e

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 29
z 39 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Dafár (Dhofar) - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání